|
Det har verkligen varit otroliga reaktioner på just denna remixen. Jag fattar verkligen inte varför det är sån fruktansvärd uppståndelse överallt. Visst det är snyggt sound på den, men det är väl ingen direkt fantastisk melodi? Armin har ju alltid gjort bra remixar, vad är så speciellt med denna, förutom att den inte verkar ha släppts mer än i testpress? Kort och gott: Det är bra, men inte bäst..... tycker jag 
___________________
Sig massively oversize ! please see the sig editor in your profile options for sig size guidelines - Wicked Neo
Latest tracks:
Revive feat. Anni Egecioglu - Freedom (Radio Edit)
Revive - Without
|