Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > FTP´s?
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003
Re: x(

quote:
Originally posted by Promo2000
hustler måste nog vara den jobbigaste idioten på detta forum...

Seriöst, vi kan avsluta den här diskussionen. Du har ju tydligen tagit slut på argument, nu måste du istället ta till personangrepp för att hävda dig. Detta ser i alla fall jag som ett ganska "barnsligt" och "omoget" sätt att föra en dialog. Men ok låt gå, du verkar ha större problem än att jag jätte gärna vill ta del av andras musik.
Är jag värdig nog så kanske till och med jag kan få ta del av Steve´s exklusiva FTP en mycket vacker dag.

Kom med något konkret och svara på min tråd gällande den kommande Sensation skivan istället för att gnälla som en kärring.

Till slut skulle jag vilja tacka alla sansade människor som har givit mig ett varmt välkomnande.

Ha det bra!

/Alex

Old Post Jul-12-2003 02:22  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002
Re: x(

quote:
hustler måste nog vara den jobbigaste idioten på detta forum...

Tjena mannen ! Vem fan är du btw ? Om jag ska utgå från din avatar ser du ut som en bärssvenne som är såld på comsic gate ! Rätta
mig om jag har fel ?

Old Post Jul-13-2003 00:49  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Taste
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2001
Re: Re: x(

quote:
Originally posted by lonne
Tjena mannen ! Vem fan är du btw ? Om jag ska utgå från din avatar ser du ut som en bärssvenne som är såld på comsic gate ! Rätta
mig om jag har fel ?

Förstår att du bara vill jävlas..men snälla....prata inte om Cosmic Gate med mig.....

Best Tunes Evah:
Blacklight - Daydream
Tekknova - Last Trip To Paradise
The Auranaut - People Want To Be Needed

Old Post Jul-13-2003 00:51  Poland
Click Here to See the Profile for Taste Click here to Send Taste a Private Message Visit Taste's homepage! Add Taste to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Re: Re: Re: x(

quote:
Förstår att du bara vill jävlas..men snälla....prata inte om Cosmic Gate med mig.....

Alright ! Så det är full hands in the air stilen som är din pryl ?

Old Post Jul-13-2003 01:01  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Taste
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2001
Re: Re: Re: Re: x(

quote:
Originally posted by lonne
Alright ! Så det är full hands in the air stilen som är din pryl ?

hmmm....tror du att du är den enda som vet vad det är som gäller eller?...pls.

Best Tunes Evah:
Blacklight - Daydream
Tekknova - Last Trip To Paradise
The Auranaut - People Want To Be Needed

Old Post Jul-13-2003 01:16  Poland
Click Here to See the Profile for Taste Click here to Send Taste a Private Message Visit Taste's homepage! Add Taste to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Re: Re: Re: Re: Re: x(

quote:
hmmm....tror du att du är den enda som vet vad det är som gäller eller?...pls.

Japp. 1-0 du gissa rätt ! Du får en signad fire wire 12`a.

Old Post Jul-13-2003 01:23  Sweden
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Men kom igen nu... vi vill ha kärlek på forumet!

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jul-13-2003 03:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Peace, Love and Brotherhood.

Old Post Jul-13-2003 11:24  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

vafan lägg av nu...ni e så jävla barnsliga

Old Post Jul-13-2003 11:25  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

För faen nu beter er som en massa småglin, hur gamla är ni? 14? eller ?

Old Post Jul-13-2003 11:56  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > FTP´s?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Slow music from 80's [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRed Shift - Descender (Original Version) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules: