Originally posted by Miss Proximus haha..ik zeg 1 ding: ik maak er zelf geen thread over..kan ik gelijk testen of ik zelf ook bij de kewle lui hoor haha
Van mij moet je er geen verwachten...
Krijg je gelijk weer gezeik over useless threads enzo...
Bij mijn thread over "Lexieman" heb ik m'n reputatie al op het spel gezet