Originally posted by impulze
jag ska med, ska iaf försöka, pengar är inget problem
fan va bra.. då betalar du min resa också
___________________
Daniel
Sep-08-2003 11:58
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
Jag ska också med ... inge problem med ekonomin heller
___________________
KESO!
Sep-08-2003 12:26
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
låter som dom har en fet lina på gång...kan ju aldrig bli fel lixom
hoppas bara att de går å lösa om man e 18 osv..vill inte missa vill inte missa!
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Sep-08-2003 14:11
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by Vizay
låter som dom har en fet lina på gång...kan ju aldrig bli fel lixom
hoppas bara att de går å lösa om man e 18 osv..vill inte missa vill inte missa!
Grejjen med dessa kryssningar är att det spelar nästan inge roll vad de e för lina... Som första Lucia kryssen var det nästan bara progg och techno men det var så underbart kul ändå... sååååå brraaaa stääämmning !
Jag är bosatt i Tyskland och tänkte åka hem 12 December med polarna bara för Kryssningen.
Vad tycker ni? Är det värt?
Sep-08-2003 15:21
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by keiwan
tja.
Jag är bosatt i Tyskland och tänkte åka hem 12 December med polarna bara för Kryssningen.
Vad tycker ni? Är det värt?
Vad du än är beredd att satsa så är det värt det !!!
Har sällan haft så kul som på dom kryssningar som redan vart... Lucia Cruise 2002 (Monday Bar & Ministry Of Sound) var ju helt underbar... sen hade vi Valborg Cruise 2003 (Monday Bar & Cream)...
Se till att bestämma er innan biljetterna släpps.... Sist gick ca 2600 biljetter åt på sammanlagt 3½ timmar !!!!! Så de de gäller att hänga på telefonen när dom släpps
Frågan är bara när biljetterna kommer att släppas och var kan man köpa dem!?!?!
See you on the ferry....
Sep-08-2003 16:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by keiwan
Ok, jag är övertygad.
Frågan är bara när biljetterna kommer att släppas och var kan man köpa dem!?!?!
See you on the ferry....
Se ill att gå till MONDAY BARs hemida och signa upp dig för deras nyhetsmail så får du veta alla detaljer när dom är klara... Det ena jag vet nu är att dom kommer vara möjligt att boka nån gång i slutet av september... kolla även tillbaks i denna tråd så kommer jag eller någon annan slänga upp dom uppgifterna här...
När man beställer så är det till Silja Lines bokningskontor man ringer, där brukar det vara så att man ska uppge en bokningskod man ska ha fått av Monday Bar via deras mail sen har du ca.1-1½ månad på dig att betala resan... lätt som en plätt
muhah
jeg har gledet meg helt siden jeg gikk av symphony etter valborg cruisen!
håper bare på en fet technolineup igjen
dette blir schysst!
Sep-13-2003 07:45
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Taget från Monday Bars nyhetsmail
Nästa vecka släpper vi hela lineupen för årets luciakryssning 11-12 december.
Nytt för i år är att vi kör trance på Ministrys golv i stora nattklubben dag 1 som
en del i jätteturnén Trance Nation. På golvet längst upp, "Monday Bar Floor" blir
det house och techno båda dagarna. Självklart blir det även musik i puben
dygnet runt.
Bokningarna kommer vi att släppa om ca en vecka via Silja Line, men precis som vid
valborgskryssningen kan du som medlem och prenumerant av detta nyhetsbrev få
förtur. Mejla ditt namn och telefonnummer där du enklast nås dagtid så kommer en
bokare från Silja Line att ringa upp dig. Detta kommer att ske efter nästa veckas
nyhetsbrev där vi avslöjar hela lineupen för kryssningen. Där kommer du också att i
detalj få reda på exakta priser mm.
Mejla namn och nummer till
I år kommer hytterna att kosta från 495kr (del i 4-bädds C-hytt). Kryssningen
kommer att gå av stapeln torsdag 11 december - fredag 12 december från Värtahamnen
i Stockholm med M/S Silja Festival. Båten avgår kl 20.15 torsdag kväll till Åbo/Finland
och kommer tillbaka ett dygn senare.
Det är kanske värt att påpeka att kryssningarna har blivit extremt populära vilket
gör att du bör vara snabb för att få en plats. Förra luciakryssning sålde slut på
3 dagar och valborgskryssningen på 3 timmar!
För att du ska bli lite sugen har vi gjort en liten minisite med filmer från båda
kryssningarna som vi kallar "Monday Bar TV". Filmerna kräver Windows Media Player.
endelig får jeg med meg et lucia cruise.. hørte at lucia cruise 2002 var bedre enn valborg cruise, så nå har jeg store forventninger
håper bare virkelig at vi får billetter.. ellers begynner jeg å grine hehe
Sep-16-2003 06:15
morakickers
doncel achiever
Registered: Jun 2001
Location: nowhere close, Scandinavia
STONEBRIDGE FÄRDIG FÖR CRUISEN
första namnet verkar konfirmerat - på hans sida står det att han ska spela.
är han speciellt bra egentligen? jag har ett minne av att det står mixed by stonebridge på gamla rob'n'raz-grejer (typ zemya hamilton, christer sandelin, leila k etc blev remixade av honom tidigt 90-tal) och ngt m sthlm records.