Originally posted by Dwingo Proximus, partner in crime, wat denken wij hiervan?
ik denk (en ik zeg)...wat verstaan jullie onder onzinnig lullen? want dan ben ik het niet eens met lex..die lult gewoon helemaal niet..die geeft alleen antwoord ofzo...ik ga voor........henkie..want die kan zo héérlijk zwammen..met die leuke andere lettertjes en uitspraken echt fántaaaasties! haha...ennu..lex...dit is niet om je te dissen..maar gewoon of ff te zeggen dat je wel wat mer kwalitiet kunt leveren aan deze site als je toch zo vaak replied! ha!
Jun-20-2001 20:43
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wat verstaan jullie onder onzinnig lullen? want dan ben ik het niet eens met lex..die lult gewoon helemaal niet..die geeft alleen antwoord
Het is idd een kwestie van interpreteren (dat woord heb ik afgelopen dinsdag geleerd ) over wat onzinnig lullen is. Ik vind antwoord geven op een reply daar ook onder vallen.
Maar zoals ik al zei, het is een kwestie van interpretatie!!
Jun-20-2001 21:14
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Okay okay ik geef ook wel toe dat ik ontzettend dom kan lullen en ook overal wel een postje neerzet ...Maar ja dat tempo van lexie kan ik niet bijhouden die is daar echt MASTER in...die kan msn'en posten tegelijk dat lukt me dus noooooooiiiitt
nou voor de rest kan blikkie het ook wel aardig goed hoor.
Jun-20-2001 23:53
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
oooh ja jongens het was met deze THREAD zeker niet om iemand af te kraken ofzo...maar gewoon meer kijken wie de koning van het posten is TOT nu toe is dat lex als je de stemmen zo ziet...
ja eigenlijk moet ik op JUKX stemmen nee hoor wij gaan samen een politieke partij oprichten
Jun-21-2001 01:09
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Akira ja eigenlijk moet ik op JUKX stemmen nee hoor wij gaan samen een politieke partij oprichten
Over zwammen gesproken
Lex heeft trouwens nog niet gereplyd...als JULLIE hem maar niet weggejaagd hebben...