Har en som inte du har (106, jävligt skön) så om du vill kan du ju göra en upload mapp!
Aug-08-2003 11:49
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
ligger det en ASOT-katalog på steves ftp där alla avsnitt samlas eller? annars har jag en idé! vi skapar en katalog på steves ftp där alla ASOT-avsnitt samlas
Aug-08-2003 13:20
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
har fixat så ni kan ladda upp i older asot mappen nu
batteries not included.
- dave
Aug-08-2003 13:31
reveal
always in the mix
quote:
Originally posted by Vizay
har fixat så ni kan ladda upp i older asot mappen nu
på steves ftp eller? i så fall var?
Aug-08-2003 14:20
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Börja läs hela theads :P
quote:
Originally posted by Vizay
ok har fixat min ftp med konto nu där jag kommer lägga alla ASOT jag rippar + eventuella äldre ASOT jag får tag på
Har begränsat till max 4 connections på samma gång (har bara telia ADSL) samt max en connection per användare.
snälla gör mig tjänsten och sprid inte det här kontot utan försök hålla det till TA's only, blir min lina överbelastad av folk som inte är TA's så måste jag dra ner maxantalet användare eller stänga helt
om nån annan vill hjälpa till med FTP så säg till, ju fler vi är som delar ut på våra ftp's ju lättare kommer folk åt det
[edit]
la till en fil på kontot som kommer innehålla tracklists för alla ASOT som kommer
Aug-08-2003 14:26
reveal
always in the mix
quote:
Originally posted by St_Andrew
Börja läs hela theads :P
hehe, 1-1 då
jaja, då får väl steve se till att ha alla asot hos honom också, jobbigt med flera servrar ju
Aug-08-2003 14:42
reveal
always in the mix
ok, tänkte just ladda upp, men man får inte skapa kataloger... jag kräver bättre rättigheter!
Aug-08-2003 14:44
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Jag kan inte ladda upp någe överhuvudtaget.... snyft...
Aug-08-2003 21:09
Vizay
immiNspired
satan i gatan kom på nu att de va torsdag igår....kunde visserligen inte rippa iaf eftersom jag inte var hemma igår men jag jobbar för fullt på att få tag i avsnitt 109
efter helgen finns det garanterat på ftpn
å för er som har problem å uploada....jag ska jobba på å få igång
batteries not included.
- dave
Aug-08-2003 21:14
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Tänkte ladda upp 109 men funka inte så bra...No permission då da.....
Aug-08-2003 21:52
Vizay
immiNspired
satan nu måste jag lösa de här fort som attan....
amen jahaaa guess what...min klantighet låg bakom det hela....jag hade gett precvis alla rättigheter och allt så alla kunde ladda upp osv men givetvis på ett annat konto...smart me
nu är problemet löst iaf så du får gärna testa å ladda upp igen x-dream så ska vi se om det funkar den här gången