Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Tiesto made famous because of DELIRIUM?!?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

עם כל הכבוד לאוקנפולד לא אוהבאת הסגנון שלו
אצל חילן אני חולה על הטראקים שהוא שם
לפחות לגבי הטעם שלי הוא די פוגע


___________________

Old Post Jul-28-2003 01:49  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Ariels
עם כל הכבוד לאוקנפולד לא אוהבאת הסגנון שלו


מתי שמעת סטים שלו לאחרונה ?

האחרונים שלו ממש לא רעים
הוא מערבב חדשים וקלאקסיקות במיקסוס דיי טוב
בחצי שנה האחרונה דדוקא אני ממש אוהב אותו ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jul-28-2003 08:38  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
לא אתה לא הבנת התכוונתי שאנשים יקנו בפיראטי את הסט שלו ב10 שקל במקום לקנות את הדיסק המזדיין שלו ב100 שקל והוא לא מרוויח מזה כלום ולכן הוא
הפסיק את השידור באמצע הוא פשוט סומך פחות פשוט על הישראלים וזהו


אח שלי אתה חי בסרט...

תפסיק לאכול טריפים מה זה קשור

99% מהסטים הרווח היחיד מהם הוא מהתשלום שהאמנים מקבלים כדי להופיע
יש כאלה שבחוזה שלהם לאותה הופעה הסכום לא מותנה בכמות הקהל שתבוא
ואני מאמין שגם אצל טיאסטו זה ככה לפחות בהופעות שלו בארץ הקודש
אז הוא בטוח לא מפסיד כלום מעוד אנשים שישמעו באמ פי 3 את הסט שלו

ההפך הוא מרוויח עוד פרסום וחשיפה


ועוד דבר חילן ממש תותח וגם ארמין הבחירת טראקים שלהם פשוט תמיד פוגעת מבחינתי
אבל יש משהו בסטים של טיאסטו שבחיים לא תיקח ממנו

נדמה לי דאנס דיפרטמנט לדוגמא מ-2 בפברואר 2002 זה הדוגמה הכי טובה לזה סט מדהים של שבע שעות פשוט אין מילים - מלך
אבל יש לו עוד הרבה סטים מעולים
אני פשוט לא יוצא לי להוריד סטים לאחרונה אז לא שמעתי סטים אחרונים שלו...
אבל יש לו משהו מיוחד בסטים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-28-2003 10:23 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מי המפגר שיצרוב וימכור סט ?
מי הדביל שיקנה סט ?

[ לא אלבום.. ]


ראסמי

מישהו ראה מתישהו שמוכרים לייב סטים?!!!

Old Post Jul-28-2003 11:08  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

עכשיו אתה משנה מאלעד לסהר????

אתה רואה שזאת רק שמועה שמישהו חירטט אותך?
יאללה טיאסטו בחיים שלו לא אמר דבר כזה
אז עכשיו באמת...

שתוק.


___________________

Old Post Jul-28-2003 12:30  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
נדמה לי דאנס דיפרטמנט לדוגמא מ-2 בפברואר 2002 זה הדוגמה הכי טובה לזה סט מדהים של שבע שעות פשוט אין מילים - מלך
אבל יש לו עוד הרבה סטים מעולים
אני פשוט לא יוצא לי להוריד סטים לאחרונה אז לא שמעתי סטים אחרונים שלו...
אבל יש לו משהו מיוחד בסטים


הסט שלו מדאנס דיפרטמנט היה 9 שעות... אבל מי סופר

ואני חייב להגיד לך שזה שלא שמעת סטים של טייסטו בזמן האחרון אומר הכל
אחי הוא שינה את הסגנון שלו לגמרי
זה לא אותו טייסטו של ה 2.2.2002
זה טייסטו אחר... טייסטו שמנגן פרוגרסיב בכמויות...
תשמע סטים שלו מעכשיו ותגיד אם אתה אוהב... כי לפי דעתי זה לא הכי הטעם שלך...


___________________
.

Old Post Jul-28-2003 12:33 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הסט שלו מדאנס דיפרטמנט היה 9 שעות... אבל מי סופר

ואני חייב להגיד לך שזה שלא שמעת סטים של טייסטו בזמן האחרון אומר הכל
אחי הוא שינה את הסגנון שלו לגמרי
זה לא אותו טייסטו של ה 2.2.2002
זה טייסטו אחר... טייסטו שמנגן פרוגרסיב בכמויות...
תשמע סטים שלו מעכשיו ותגיד אם אתה אוהב... כי לפי דעתי זה לא הכי הטעם שלך...


תאמת התחברתי לפני שבועיים לרדיו 538 ושמעתי איזה 20 דקות מסט שלו לא זוכר איפה עד שהתנתק לי והתחיל לקפוץ... היה סביר מאוד...
שמע אין ספק שאני יעדיף לשמוע את ארמין או יוהן גילן אבל לטיאסטו עדיין יש משהו מיוחד...
אם היה לי זמן להוריד ולשמוע סטים
אבל אני כל הזמן רק שומע טראקים חדשים
אין לי זמן למשהו מעבר לזה...

אני מוריד כמעט כל דבר שממליצים עליו בטרד המלצות ובדיעבד אני מגלה שממליצים פה על הרבה דברים חלשים מאוד...
חבל שאנשים באמת לא רושמים סגנון של טראק שהם ממליצים עליו...
הארד סטייל למשל אני לא מתקרב זה אני יודע...
וגם פסיי וגואה טראנס לא... פשוט נשמעת לי מוזיקה משעממת....

אז אם כמה שאני מסמפט את מיכאל אני בדרך כלל רק קורא תהמלצות שלו ועובר הלאה אבל הוא לפחות אני יודע שרוב ההמלצות שלו זה על זה...
רוב האנשים האחרים אני לא יודע
זה באסה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-28-2003 12:45 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Rising
עכשיו אתה משנה מאלעד לסהר????

אתה רואה שזאת רק שמועה שמישהו חירטט אותך?
יאללה טיאסטו בחיים שלו לא אמר דבר כזה
אז עכשיו באמת...

שתוק.



לא שניתי כלום סהר היה שם וטיאסטו אמר לו שהוא לא עולה עד שהתחנות יתנתקו וזהו יאללה סתום תפה אז טיאסטו לא יוצא איזה מלאך שמת על הישראלים בסיפור הזה אז מה יאללה תקבל את זה ותיתגבר על זה!!


quote:

ראסמי

מישהו ראה מתישהו שמוכרים לייב סטים?!!!


האמת היא שמוכרים סטים אבל בכמות הרבה יותר קטנה וחוץ מזה לא אני
אמרתי שמוכרים את הסטים של טיאסטו בישראל אלא טיאסטו
אמר


ובקשר לאוקנפולד האיש הוא אגדה חייה! הוא תמיד היה הדוגמא למיקסוס מושלם ולסטים עמוקים אני חושב שאם תיקח את הסטים הכי טובים של אוקנפולד ותשוו עם הסטים הכי טובים של טיאסטו אז יהיה פער עצום מכול הבחינות

אבל לטיאסטו יש את המג"יק שלו אני מודה

Old Post Jul-28-2003 12:51 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תאמת התחברתי לפני שבועיים לרדיו 538 ושמעתי איזה 20 דקות מסט שלו לא זוכר איפה עד שהתנתק לי והתחיל לקפוץ... היה סביר מאוד...
שמע אין ספק שאני יעדיף לשמוע את ארמין או יוהן גילן אבל לטיאסטו עדיין יש משהו מיוחד...
אם היה לי זמן להוריד ולשמוע סטים
אבל אני כל הזמן רק שומע טראקים חדשים
אין לי זמן למשהו מעבר לזה...


תבין אחי...
ואל תעלב לי או משהו...
אתה תאהב סט של טייסטו בגלל שזה של טייסטו
אם איציק מיבנה ימקסס לך אותו דבר או אפילו יותר טוב את אותם טראקים אתה תעריך את הסט הרבה פחות...
מבין מה אני אומר?
זה השם שעושה לך את זה...
וזה בסדר... יש איתך בחבילה עוד המון אנשים כאלה...
זה למה אתה כביכול אומר שיש לטייסטו משהו מיוחד... בגלל השם


___________________
.

Old Post Jul-28-2003 13:08 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
ואל תעלב לי או משהו...
אתה תאהב סט של טייסטו בגלל שזה של טייסטו
אם איציק מיבנה ימקסס לך אותו דבר או אפילו יותר טוב את אותם טראקים אתה תעריך את הסט הרבה פחות...
מבין מה אני אומר?
זה השם שעושה לך את זה...
וזה בסדר... יש איתך בחבילה עוד המון אנשים כאלה...
זה למה אתה כביכול אומר שיש לטייסטו משהו מיוחד... בגלל השם


ראסמי ..
אני זוכר לפני איזה שנה גם אני הייתי ככה התחלתי להשוות אותו לתקליטנים אחרים הוא דיי איכזב בכמה סטים ומאז אני חושב שהוא כמו פרי קורסטן ומישה הלסלוט הוא צריך להתרכז יותר בהפקות כי בזה הוא הרבה יותר טוב

Old Post Jul-28-2003 13:13 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by Viber
יאללה סתום תפה אז טיאסטו לא יוצא איזה מלאך שמת על הישראלים בסיפור הזה אז מה יאללה תקבל את זה ותיתגבר על זה!!


אבל למה אתה כזה צעיר?
אתה עדיין אוכל שמועה

וטיאסטו לא מפסיק לדבר בתקשורת על הישראלים שכמה שהוא אוהב אותם
אז למה להפוך את העובדות ...

טוב עזוב


___________________

Old Post Jul-28-2003 13:28  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Viber
ראסמי ..
אני זוכר לפני איזה שנה גם אני הייתי ככה התחלתי להשוות אותו לתקליטנים אחרים הוא דיי איכזב בכמה סטים ומאז אני חושב שהוא כמו פרי קורסטן ומישה הלסלוט הוא צריך להתרכז יותר בהפקות כי בזה הוא הרבה יותר טוב



שוב לא שמעתי סטים של פרי לאחרונה אבל אני יודע שב-2000-2002 הוא היה תותח
היו לו סטים בני זונות ברמה


ורועי בקשר לטיאסטו יש משהו בבמה שאתה אומר אני לא יגיד לך שלא
אבל זה לא כמו שאתה מציג את זה
אם טיאסטו יתן סט חרא אני יגיד שהוא חרא
אבל בגלל שאני אוהב את טיאסטו אז אני תמיד מקווה שמה שאני שומע יהיה טוב
ואם הוא עושה משהו טוב אז יש לי התלהבות כזאת שיש כשאמן שאתה אוהב עושה משהו טוב

שוב אני אומר אני אוהב יותר את הסטים של ארמין וחילן וגם של פרי
אבל גם לטיאסטו היו לא יודע מה קורה היום סטים ממש טובים[

תאמין לי חבל שאין לי זמן לשמוע סטים היום...
כי ואלה אני יודע שהוא עבר לפרוגרסיב אבל עדיין יש דרך לשלב פרוגרסיב בסטים

פרי דרך אגב היה מלך בזה

סט שלו נדמה לי מדאנס דיפרטמנט בחודש תשיעי של שנת 2001 היה בו טראקים כמו holden - horizons
sasha - expander
נראה לי גם משהו של וואי אאוט ווסט וזה אחד מהסטים או אולי אפילו הסט שהכי אהבתי ממששמעתי עד היום סט פשוט מדהים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-28-2003 20:59 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Tiesto made famous because of DELIRIUM?!?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI can't remember the name?!? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDraft - "Dombok Felett" (Extended Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!