|
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אני פתחתי את החשבון
אז תשלחו לי באייסיקיו את הקודים
ואני אוסיף אותם כבר לחשבון |
אחי
כשיגיע החשבון פלאפון שלי, אני יוריד איזה צלצול או 2, כדי להוסיף דציבלים....... אם היו לי אייקונים לפלאפון הייתי מוריד אבל יש לי רק צלצולים אז.........
בכל מקרה, שלח לי את הפרטים של החשבון ואני יוסיף את הדציבלים......
___________________
|