חחח בסוף אני יוצא היום לא יעבוד מחר :]
אני יעבור נראה אם אתה שם
___________________
Jul-30-2003 11:58
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
יא שני שרוטים
מה זה מאוחר קצת?!
אני לא עובד שם עם הדוכן
אני כולה שומר שם שהדוכן סגור...
אני שם מ 10 בלילה עד 7 בבוקר!!!
___________________
.
Jul-30-2003 12:47
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אריאל תרים טלפון לפני זה אני יקפוץ איתך נעשה
לך שיחת מוטיבציה ...
קיצר אחי - אם באמת היא לא עונה לך ועושה לך משחקים כאלה
אתה צריך לשכוח ומהר - משחקים זה הכי גרוע
...
בלי קשר אני שואל - אהבת אותה או משהוא כזה ?
?
כי נראה לי אתה יותר מתגעגע לתחושה ולקטע שיש לך מישהיא
ולא ספציפית אלייה אתה מבין למה אני מתכוון ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jul-30-2003 12:58
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני שם מ 10 בלילה עד 7 בבוקר!!!
איך יש לך כח לשבת שם כל הלילה אלוהים ישמור
בטח עם 2-3תרמוסים שלא תירדם
___________________
Jul-30-2003 16:15
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
איך יש לך כח לשבת שם כל הלילה אלוהים ישמור
בטח עם 2-3תרמוסים שלא תירדם
סתם מעבירים את הזמן...
וואלה עד עכשיו כל יום הסתדרתי...
אתמול עבר בכלל בטיל
הייתי לבד עד 12 אבל עבר זריז למה יש ים אנשים שם בזמן הזה
אחר כך ישבתי איזה שעתיים ככה ודיברתי עם השומרים של הקניון...
אחר כך באה אליי איזה אחת לשם ועשינו כל מיני דברים שם...
ואחר כך באו עוד שני חברים שלי ואחד מהם נשאר איתי עד הסוף
ההוא שנשאר עד הסוף אמר שגם היום הוא יבוא... אז למה לא
בכיף אני אומר
אבל תבואו גם אתם היום...
ואם אתם יכולים תביאו לי אוכל
___________________
.
Jul-30-2003 16:23
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
אני הייתי בא אם לא הייתי גר ברמלה...
אבל מה לעשות זה הגורל שלי...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-30-2003 17:41
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
בסוף משאירים את הדוכן הזה לעוד שבוע...
אז עוד שבוע שלם אני יעבוד שם...
קיצר תבואו היום חבר'ה... שלא ישעמם
___________________
.
Jul-30-2003 18:25
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
רועי אחי מצטער ששכחתי תראה באיזה שעה נזכרתי בך, שיט איך לא ירדתי בקניון
___________________
Jul-31-2003 03:51
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Ariels
רועי אחי מצטער ששכחתי תראה באיזה שעה נזכרתי בך, שיט איך לא ירדתי בקניון
למה אין לי את הפלאפון החדש שלך עדיין אני לא יודע!!
בכל מקרה סביר להניח שגם מחר אני יעבוד בלילה
או שישי בבוקר... נראה כבר
אני יעדכן...
בכל מקרה.. שבת בלילה נאי שם
___________________
.
Jul-31-2003 04:07
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני הייתי בא אם לא הייתי גר ברמלה...
אבל מה לעשות זה הגורל שלי...
אתה לא היחידי שגר בעזה...
אני גר בלוד
ברוסיה הקטנה
(גני אביב)
Jul-31-2003 16:59
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל תבואו גם אתם היום...
ואם אתם יכולים תביאו לי אוכל
חחחחחח בסוף הייתי שם אבל חברים שלי לא רצו לבוא לקניון אחר כך הלכנו ישר לבית ספיר
אם הם היו יושבים כמה דקות ברחבה שם הייתי עובר להגיד שלום אבל סממממק
לא רציתי לחזור חצי שעה ברגל לבד היתה וכמו שאני מכיר אותם אם הייתי בא הם לא היו מחכים לי :]
לא נורא אחי פעם הבאה
מחר בבוקר אתה עובד??
כי אני ב12-2 ככה בחדר כושר זה מתחתיך בידיוק בחניון שם..
___________________
Jul-31-2003 22:33
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחחחח בסוף הייתי שם אבל חברים שלי לא רצו לבוא לקניון אחר כך הלכנו ישר לבית ספיר
אם הם היו יושבים כמה דקות ברחבה שם הייתי עובר להגיד שלום אבל סממממק
לא רציתי לחזור חצי שעה ברגל לבד היתה וכמו שאני מכיר אותם אם הייתי בא הם לא היו מחכים לי :]
לא נורא אחי פעם הבאה
מחר בבוקר אתה עובד??
כי אני ב12-2 ככה בחדר כושר זה מתחתיך בידיוק בחניון שם..
נשבר לי הזין מהמקום הזה!!
עבדתי שם 11 שעות היום מ 10 בלילה אתמול עד 9 בבוקר היום...
ואז ישר נסעתי לבלוקבסטר ברעננה ודפקתי עוד 5 שעות שם
יענו 16 שעות עבדתי ברציפות!!!
הקטע היפה הוא שאריאל בא לבקר אותי אתמול ודפק וואחד שינה בתוך הדוכן
הוא נרדם לצלילי שיין 54 והדיסק הכפול של סנסיישן וויט
היה נחמד...
בכל אופן...
אין לי כוח לעבוד שישי-שבת שם...
אז אני מוצאי שבת ב 11 מגיע לשם עוד פעם...
אז בואו בהמוניכם...
מוזיקה טובה וים צחוקים