Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ArisE2
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003
NEC een plekkie hoger!

Ik denk dat we met z'n allen NEC niet moeten onderschatten. Ze spelen nu voor het derde jaar met het zelfde team. De beste keeper van het jaar achterin moet het kwalitietsverschil met de grote drie goed moeten maken. Neeskens is en blijft een top trainer waar de spelers voor blijven willen vechten want wie weet waar Johan volgend jaar zit!
1) AJAX
2) PSV
3) RODA
4) NEC
5) FEYENOORD
deg: Volendam

Perry O'Neil -(intromix) Arise

Old Post Aug-13-2003 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for ArisE2 Click here to Send ArisE2 a Private Message Visit ArisE2's homepage! Add ArisE2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by moogwai
......en we hebben een luxe probleem met Bouma, Ooijer en Faber).........

errr wacht even dat moet ik opnieuw lezen

quote:
Originally posted by moogwai
......en we hebben een luxe probleem met Bouma, Ooijer en Faber).........

kvind Bouma niet echt een luxe probleem. ik snap niet waarom Bouma nog steeds bij PSV voetbalt. die vent heeft echt totaal geen toegevoegde waarde aan welk elftal dan ook

Old Post Aug-13-2003 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ajax, Manchester United, Barcelona en Bayern Munchen worden kampioen!!!

Ajax wint Champions Leage!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-13-2003 21:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Jappio
Feyenoord dit jaar kampioen.

vindt dat er momenteel echt een hetze bezig is vanuit de media om feyenoord omlaag te schrijven. Ik denk dat feyenoord er gewoon heel verstandig aan heeft gedaan om spelers als bosvelt en van hooijdonk te verkopen. Als je ziet wat een talenten achter deze 2 spelers geremd werden in hun ontwikkeling, lijkt het me juist een versterking dat ze weg zijn. Ik denk dat met de aankoop van Kuijt en Lazovic de aanval alleen maar is versterkt; van hooijdonk schoot er af en toe wel een vrije trap in, en kan aardig koppen, maar voetballend gezien is het gewoon een beperkte speler. Het is natuurlijk logisch dat de aanval niet gelijk zo vloeiend gaat lopen, maar in potentie zijn het stuk voor stuk goeie voetballers.

Dan de verdediging, waar feyenoord de beste verdediger van misschien wel Nederland heeft gekocht, van der Berg. Een speler met een echte winnaarsmentaliteit.

Kortom, ik denk dat het allemaal wel meevalt met het verzwakken van Feyenoord. Het is een goeie stap naar verjonging, en bovendien een beleid van financiele zekerheid. Je kunt wel net zoals PSV je parkeerplaats verkopen om de tekorten op te vullen, maar op een gegeven moment zijn de parkeerplaatsen op en dan krijg je dezelfde taferelen als bij vitesse en bij utrecht.

flame me

Ik sluit me aan bij Jappio, ben het er helemaal mee eens!!!!
Optyfen met dat negatieve, Feyenoord wordt gewoon kampioen. Vdvaart breekt zijn poot, Kezman zijn nek, en Ajacieden zijn NOG STEEDS nepsupporters (op Remy D en misschien 2 anderen hier na). Kijk naar Feyenoord: alle topspelers gaan weg, niemand denkt dat het wat wordt in NL, maar TOCH gewoon 38.000 seizoenkaarten verkocht.
DAT KAN NIET BIJ AJAX OF PSV, dus MOEL HOUDEN

Man, die hele media heeft idd een hetze tegen Feyenoord. En over 6 weken als ze stijf bovenaan kust iedereen hun kont.

Amen vanuit Thailand.

oh, en de Graafschap wordt kampioen van de eerste divisie, om volgend jaar weer jullie kont te schoppen.

Old Post Aug-14-2003 05:43 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by SnuggLe
Optyfen met dat negatieve, Feyenoord wordt gewoon kampioen. Vdvaart breekt zijn poot, Kezman zijn nek, en Ajacieden zijn NOG STEEDS nepsupporters (op Remy D en misschien 2 anderen hier na). Kijk naar Feyenoord: alle topspelers gaan weg, niemand denkt dat het wat wordt in NL, maar TOCH gewoon 38.000 seizoenkaarten verkocht.

Man, die hele media heeft idd een hetze tegen Feyenoord. En over 6 weken als ze stijf bovenaan kust iedereen hun kont.

Amen vanuit Thailand.

oh, en de Graafschap wordt kampioen van de eerste divisie, om volgend jaar weer jullie kont te schoppen.

Zie hier het levende bewijs van een nep-supporter en een dikke FETTE meeloper.
De graafschap doet het een seizoen goed en meneer is Superboer all the way (hij is nog nooit naar een graafschap wedstrijd geweest).
Daarna doet feyenoord het een keer ietsjes beter maar nog steeds ontiegelijk baggerslecht en hij is opeens een kakkerlak........nou bram, dan ben je wel een hele GROTE kakkerlak!
Dus het lijkt me zinvol voor deze studiosport supporter dat hij even een tandje lager blerd.

Old Post Aug-14-2003 09:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Zie hier het levende bewijs van een nep-supporter en een dikke FETTE meeloper.
De graafschap doet het een seizoen goed en meneer is Superboer all the way (hij is nog nooit naar een graafschap wedstrijd geweest).
Daarna doet feyenoord het een keer ietsjes beter maar nog steeds ontiegelijk baggerslecht en hij is opeens een kakkerlak........nou bram, dan ben je wel een hele GROTE kakkerlak!
Dus het lijkt me zinvol voor deze studiosport supporter dat hij even een tandje lager blerd.

Ow shit, NewWave, ik vergat jou natuurlijk als ras Ajax echte supporter

Maar oke, ik kan alles weerleggen:
1) Graafschap het goed? Eh..wanneer dan? Werd supporter van de graafschap seizoen 90-91 toen mijn vader me meenam. 91-92 werden ze kampioen, en speelde ze daarna in de eredivisie.
2) Ben dus naar minstens 70 thuiswedstrijden gweest....laatste jaren weinig, dat komt omdat ik studeer en niet zo makkelijk ieder weekend in het stadion kan zitten.
3) Feyenoord is er ook met de paplepel ingegoten, ben daar ook wel redelijk vaak gweest, maar mijn hart ligt bij de Graafschap.
4) De Graafschap is niet eens op Studio sport, maar bij SBS

Dus niet zeiken, loop al langer mee in het voetbal!

Old Post Aug-14-2003 10:45 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Feyenoord doet het nu gewoon kut. Ze verliezen alles in de oefenwedstrijden, verliezen hun aanvoerder, Emerton, Kalou en de topscorer (je kan zeggen wat je wilt, maar Van Hooydonk scoot er wel elk seizoen 30 in, dat zie ik Kuyt -misschien 20 ofzo- of Lazovic -vorig seizoen maar 10 goals in Joego competitie- niet zo snel doen dit seizoen).

En kom niet aan met dat het maar oefenwedstrijden zijn, als ze alles met 5-0 hadden gewonnen van HSV, Celta de Vigo enz., dan werd er weer gezegd dat ze zo goed bezig zijn en ze zeker kampioen zouden worden. Misschien dat ze na de winterstop ingespeeld raken en het daarna goed gaan doen

Old Post Aug-14-2003 10:48 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ze motte oppasse dat ze niet degraderen

Old Post Aug-14-2003 12:14 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by New Wave

Ik heb de naam dubbel getjekt trouwens
De meeste onzin wat ik type blijkt toch altijd maar weer waar te zijn
Dat Excelsior zou degraderen was dus blijkbaar goeie onzin
We zullen zien wie straks een grote glimlach op zijn gezicht heeft. Het wordt 6-0 voor Ajax, let op mijn onzin

mwheheh beloofd weer een ouderwetse voetbalthread te worden hoor

quote:
Originally posted by een of andere sjinees
Feyenoord doet het nu gewoon kut. Ze verliezen alles in de oefenwedstrijden, verliezen hun aanvoerder, Emerton, Kalou en de topscorer (je kan zeggen wat je wilt, maar Van Hooydonk scoot er wel elk seizoen 30 in, dat zie ik Kuyt -misschien 20 ofzo- of Lazovic -vorig seizoen maar 10 goals in Joego competitie- niet zo snel doen dit seizoen).

Mja vergeet niet dat je ook buffel en van persie er nog bij hebt lopen; zeg buffel weer een stuk of 20 en van persie ook nog 10, dan kom je ook aardig wat goals uit. Maar goed dit is allemaal theorie.
Daar komt nog een x bij dat de verdediging een stuk beter is dan vorig seizoen, en als je minder goals tegen krijgt hoef je er ook minder te maken natuurlijk

quote:
Originally posted by dezelfde sjinees
En kom niet aan met dat het maar oefenwedstrijden zijn, als ze alles met 5-0 hadden gewonnen van HSV, Celta de Vigo enz., dan werd er weer gezegd dat ze zo goed bezig zijn en ze zeker kampioen zouden worden. Misschien dat ze na de winterstop ingespeeld raken en het daarna goed gaan doen

mja k vind het bullshit. Uitslagen vertellen niet alles, en zeker niet in oefenwedstrijden. Daar komt nog bij dat de selectie tijdens het toernooi in Oostenrijk niet compleet was.

quote:
Originally posted by Bram

hand in hand... kameraden

quote:
oh, en de Graafschap wordt kampioen van de eerste divisie, om volgend jaar weer jullie kont te schoppen

EXCELSIOR!!

quote:
1) Graafschap het goed? Eh..wanneer dan? Werd supporter van de graafschap seizoen 90-91 toen mijn vader me meenam. 91-92 werden ze kampioen, en speelde ze daarna in de eredivisie

muahaha ik zat in 1986 al in het stadion :P wel is waar voor de tribune te spelen met wat vriendjes en een bal maar toch

Old Post Aug-14-2003 15:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Switch
kvind Bouma niet echt een luxe probleem. ik snap niet waarom Bouma nog steeds bij PSV voetbalt. die vent heeft echt totaal geen toegevoegde waarde aan welk elftal dan ook

Met Bouma in het centrum van de defensie zat PSV in de laatste paar wedstrijden verdedigend echt wel goed in elkaar

quote:
Originally posted by Remy D
Ajax, Manchester United, Barcelona en Bayern Munchen worden kampioen!!!

Ajax wint Champions Leage!!

PSV, Arsenal, Real Madrid, AC Milan, en hmmn... eh toch maar Bayern Munchen, want onze Roy schopt er daar ook wel tig aantal in

En PSV wint de Champions League...

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk naar Feyenoord: alle topspelers gaan weg, niemand denkt dat het wat wordt in NL, maar TOCH gewoon 38.000 seizoenkaarten verkocht.

Nee, want er passen er ook geen 38.000 in het Philips stadium
PSV heeft altijd rond de 25.000 kaarten verkocht of het nou goed of slecht ging.... en dat is bij Ajax wel anders...

Begint al lekker deze thread, want over voetbal valt niet te discussieren

Old Post Aug-14-2003 16:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Jappio
mja k vind het bullshit. Uitslagen vertellen niet alles, en zeker niet in oefenwedstrijden. Daar komt nog bij dat de selectie tijdens het toernooi in Oostenrijk niet compleet was.

Klopt, maar het vertoonde spel was ook gewoon bagger

Btw, ik zag dat Kuyt als een veredelde rechtshalf/rechtsbuiten speelde. Echt dik zonde, hij hoort gewoon in het centrum te spelen.

Nu heb je spelers die allemaal naar het overvolle centrum trekken (van Persie vanaf links, Kuyt op rechts, in centrum Lazovic en Buffel), ik denk dat Van Marwijk snel hier vanaf gaat stappen en voor Kuyt óf Lazovic gaat kiezen...

Old Post Aug-14-2003 21:55 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Feyenoord speelde ook zo slecht tegen Portshmouth. Ze hadden geen schijn van kans. Dat team is zo slecht op elkaar in gespeeld omdat ze de 2 belangrijkste schakels kwijt zijn. En van Persie laat ook heel weinig zien zonder Pierre en Paul. Jammer, maar ze hadden die 2 nooooooooit mogen laten gaan...

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-14-2003 21:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Tiesto @ Cream Amensia 10-08-02 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJurgen Vries - "The Theme" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:50.

Forum Rules: