|
כל הדיסקוטקים והמארגנים אפסיםםםםםם
הם לא יעשו מסיבה ל 17 פלוס וכזה
(רק הפעם הסכימו לעשות לנוער עם טייסטו.. ובטח יבואו ילדים מכיתה ח)
אבל בכללי אין מצב כזה כי הם כאלההה מכועריםםםםםםםםם
אוסמה בן לאדן (כמה שהוא מכוער) יותר חתיך מהם
Peter Rauhofer - 22+
כל הזמן הם חייבים לתקוע 22 פלוס
היום דיברתי עם יחצן של ארמין וזה
הוא עושה.. מתחת ל 22 לא להגיעע בכלל
בואנה יא יחצן קופיף, תרוצה אני יעשה לך מהפרופיל 22?
אוףףףףף זה מעלה לי תיופזים מפוצץץץץ לי אותם!
[EDIT]
מצאתי פיתרון לארמין...
שמעו זו התוכנית, יובל יבוא עם חברים שלו מגדרה
אנחנו נחפה עליהם. עכשיו הם יאיימו על היחצנים של נקסט שיתנו לנו להכנס יפה למסיבה
עכשיו, במידה ולא אנחנו מטפלים במאבטחים ובנקסט
ויובל וחבריו פורצים למסיבה
איך התכנית אההה???
גאון או לא?!!

Last edited by skelz on Aug-15-2003 at 00:16
|