Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Airbase, Andreas & Rusch @ WEEKENDER!
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
303
mdmaddict

Registered: Sep 2001

mmmmmmums säger jag bara, riktigt tung kväll!
airbase förgyllde podiet mer än vad vi (jag, vänner) trodde var möjligt

helt underbart.

Old Post Aug-23-2003 08:58  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Fokused
Fokused-medlemmar är/blir automatisk medlemmar i Weekender och detsamma gäller tvärtom.

Man blir medlem genom att antingen skriva in sig på www.fokused.net eller genom att komma till klubben och fylla i medlemsblanketter där. Sedan så skickas medlemskort ut i samband med våra månadsutskick eller fås på plats om man är på klubben.

ps. Ha överseende med att Fokused-siten inte är uppdaterad som den ska. Vi håller på med vår nya websida som förhoppningsvis lanseras snart.

jag har varit medlem på inter hur länge som helst men får inge medlemskort för det - skrev upp mig på listan igår - får se om d händer nåt :P

och en sak som jag blev JÄVLIGT sur på över igår... nån jävla idiot kasta ett glas från övervåningen ned på dansgolvet. LIvsfarligt...

Old Post Aug-23-2003 11:16  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by 303
mmmmmmums säger jag bara, riktigt tung kväll!
airbase förgyllde podiet mer än vad vi (jag, vänner) trodde var möjligt

helt underbart.

Håller med. Jeppe spelade långt över mina förväntningar. Hoppas att kunna se honom spela snart igen.

Old Post Aug-23-2003 13:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Airbase, Andreas & Rusch @ WEEKENDER!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #4 Ilya Malyuev - Baltic Sessions 010 03-18-07 Part 1 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWarp Brothers - "We Will Survive" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:07.

Forum Rules: