|
Inte längre. De sänder exakt samma skiten som på Nordiska MTV lr ZTV.
Bara R&B, Avril Lavigne osv. Kanske ser man liten mer 'mainstream-trance' clips än hos er, men ändå. Jag tycker att utbudet är skit jämnfört med vad det var.
Det var bättre ett pår år sen, när trance var på sin höjdpunkt.
Nu blir de hårdare stilerna (hardstyle/techno) populär, och 'dör' trance från TV:n.
Tyvärr tycker de hos musikkanalerna att de hårdare stilerna är 'för hårt' och 'chockerande' för allmäna publiken, vilket betyder att de sänder bara mainstream crap.
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|