Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY)
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Ferren
Många ser på festen som den första Tranceicion festen som var den 3:e Maj

Och vi som är på TCI Crew tog emot jätte mycket feedback från första festen så vi inte skulle göra samma misstag igen. När det gäller visselpipor och sådant så var det några idioter som kände en av mina kompisar, och dom hör hemma på ung08 festerna. Jag saa själv åt dom efter festen men dom kommer ändå inte komma på denna fest, så ni behöver inte vara oroliga. Varken min kompis eller dom andra vet om den här festen, sen känner dom inte ens någon som gillar trance musiken.

Förra gången så valde vi att sälja biljetter själva och folk fick ta kontakt med oss så kunde vi bestämma plats var vi skulle göra köpet. Nu denna gång så är biljetterna på Pitch och Saturn Return där folk kan köpa när dom vill och hur dom vill som jag anser kan va ett mycket bättre sätt för då kan det locka till sig mer människor och så slipper man gå igenom så himla mycket krångliga saker.

Sen när det gäller 16års gräns så tycker jag att det börjar bli löjligt, bara för att man själv har fyllt 18 så betyder det inte att man ska ner på alla fester som är omyndiga, däremot så vet jag många som säger att man inte gillar 16 års fester och vill inte gå på det *påpekar ingen på detta forum dock*, sen så köper dom biljett till Karma och Midway, enligt mig så kan inte dubbelmoralen va större.

Sen så spelar det ingen roll om det är 18 eller 16 på festen för ingen alkohol är ändå med i leken. Kom dit med dina polare, dansa loss till bra musik, ingen kräver att man ska börja snacka med varje person som är på festen. Varken ålder på 18 eller 16 så är huvudsaken att alla gillar musiken.

//Ferren

Jag tycker iofs att Midway hade en så pass fet lineup och så pass mycket folk att det inte fanns risk för att 90% av publiken satt på sidan...det var ett sånt pass stort event att jag bara tackade Nova och Ace för att det var 16 så att så många som möjligt kunde få uppleva det. Samma med Karma som jag dock inte vet om jag kommer gå på av andra anledningar.

Det är helt ok med 16 års fester, alla ska få festa Men är det erat argument? Min första tanke var att ni gjorde det för att inte tillräckligt med biljetter blev sålda?

Ska inte sitta här o kritisera en sån här grej, tycker det är soft som fan att det finns lite spirit i landet med folk som anorndar fester och jag önskar er all lycka

PS: Har ni tagot bort Endre och Envio från Lineupen? Då blir jag typ ganska besviken...

Old Post Aug-25-2003 16:15 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

Registered: Feb 2003

För att det kom så lite folk förragången var för att vi hade sånt primitiv sätt att sälja biljetter på, men nu när vi säljer via Pitch och Saturn och Return så ka ndet bara bli bättre anser vi .

Ja tyvärr under en sån kort tid kvar till festen så var dom tvungen att avgå p.g.a en massa orsaker. Men Smuts Allstars (http://www.smuts.nu) och DJ Mickey ersätter dom.

Vi blekagar ändringen...

Old Post Aug-25-2003 16:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Ferren Click here to Send Ferren a Private Message Visit Ferren's homepage! Add Ferren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Har ni skippat ideen me psy helt o hållet eller?

Old Post Aug-25-2003 16:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

japp mind, tyvärr så kunde inte Envio & Endre delta och lira, vill dock klargöra att det inte är något bråk som har lett till detta så ni inte börjar spekulera i saker...vi är alla goda vänner fortfarande det blev lite saker som kom emellan som gjorde att det inte funkade helt enkelt...

Pjox: tyvärr va vi tvungna att skippa psy av den enkla anledningen att hela linan fick arrangeras om när envio & endre föll ur, när dom försvann så blev det väldigt lite uplifting (bara jag som skulle stå för en del då och jag kommer ju även blanda in hardtrance) så vår käre medarbetare Tony offrade sig så han kommer stå för det rena upplifting-setet den här gången (för er som undrar så e Helixx och Tony samma person )

[edit]

btw jag kom på ett bra sätt för er som e över 18 som inte vill ha dit "småttingar osv"...se till att köpa biljetter fort å få era polare att köpa...ju fler biljetter ni får tag på desto mindre får dom som ni inte gillar tag på

batteries not included.

- dave

Last edited by Vizay on Aug-25-2003 at 17:11

Old Post Aug-25-2003 17:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Tråkigt att dom inte kunde spela. Fast jag klagar ju inte direckt på att det inte blir nån Pys

Old Post Aug-25-2003 17:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

quote:
Originally posted by Pjox
Tråkigt att dom inte kunde spela. Fast jag klagar ju inte direckt på att det inte blir nån Pys

Hoppas du inte klagar efter festen också

Välkommen!

Old Post Aug-25-2003 17:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Ferren Click here to Send Ferren a Private Message Visit Ferren's homepage! Add Ferren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by Ferren
Hoppas du inte klagar efter festen också

Välkommen!

missförstå mig rätt, jag är glad att det inte blir någe Psy.

Old Post Aug-25-2003 17:53  Sweden
Ferren
tranceaddict

Dunno

quote:
Originally posted by Pjox
missförstå mig rätt, jag är glad att det inte blir någe Psy.

Hehe ja det finns det olika uppfattningar om, men dom som hade räknat med psy så ber vi om ursäkt för ändringen. det är alltid mot slutet all förändring sker tyvärr

Old Post Aug-25-2003 17:58  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Lite full-on psy hade suttit fett

Kom just på att detta är en lördag, och jag jobbar tidigt på söndagen så jag får se hur jag gör.... hmmmz

Old Post Aug-25-2003 18:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

mind du sover hela lördag dag å sen e du vaken ...

ne men du får lösa det på nått bra sätt

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-25-2003 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

fan jag jobbar ju på lördag ! får se om jag pallar ta mig dit ....

Old Post Aug-26-2003 13:20  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

Hello!

Hehe jo samma här

Ska jobba både Lördag och söndag men tyvärr så ska jag ut i skärgården med skolan helt plötsligt bara så där

Old Post Aug-26-2003 18:30  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceicion Relaunched - 6:e sept. (NY)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack played by Markus Schulz on J00F'sGTG 11APR06 [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDuderstadt - "Muhanjala" (Sean Tyas remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:53.

Forum Rules: