Hujeda mig, Armin van Buuren skulle ha vunnit.
Oct-31-2003 15:02
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
wtf, jag såg inte jon o bir på listan ens...kan ju ha missat men om jag inte gjorde det så ere fan skam!
batteries not included.
- dave
Oct-31-2003 15:26
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
haha, hela den jävla listan är ju så satans skamlig att man börjar å garva (skratta)..
Vad äre för nötter som röstar fram den egentligen
Oct-31-2003 15:39
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
listan representerar smaken från ca 61.000 pers runt om i världen.. mestadels från europa och usa antagligen..
men iaf, 61.000 l¨ter ju som skitlite.. med tanke på att det finns fester för uppåt 50.000 pers.. om alla personer som går på festivaler och fester skulle tvingas rösta så skulle det säkert se annorlunda ut.
(alltså om det typ skulle komma in runt en miljon röster)
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Oct-31-2003 18:49
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Var väl en väntaasd top 10.
Fast Judge Jules suger fett
Oct-31-2003 19:47
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by montana
tiesto igen
I agree !
uppenbarligen så är det inte så erfarna eller kunniga människor som röstat men iof... den som når flest folk som röstar vinner... ungefär som Monday Bar som vann SMC´s pris för bästa klubb för dom har störst mailing lista...
Jag står fast vid min lista... much LuV & respecT // Steve
[EDIT]ps. kom på att dom jag har på min lista har jag dansat till minst 2 ggr var ds.
Last edited by SteveTranz4ever on Oct-31-2003 at 20:19
Oct-31-2003 19:57
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
detta är mer.. populär dj of the year, men inte "bästa"DJ of the year
Vi vet alla att där finns bättre DJ'r (skicklighet) än Tiësto, eller hur?
Oct-31-2003 20:08
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Var väl en väntaasd top 10.
Fast Judge Jules suger fett
Sant fattar inte att han kan ligga på topp tio lite väl sjukt imo för han är inget vidare...
Å Gielen före John 00 hur sjukt är inte de eller...
Å kung Beyer på 65 bara... Borde varit högre upp imo..
Oct-31-2003 20:27
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
som sagt, detta är lite mer av en populär tävling än en "vem som är bäst" tävling... eftersom det är ganska omöjligt att säga vem som är bäst (med tanka på att smaken är som baken ) så är detta nog det ända vettiga sättet att göra en lista på, om man nu ska göra en lista.
tycker helt klart att tiesto förtjänar att vara där nånstanns i toppen... tycker han e onödigt hatad av alla på det här forumet =)
Oct-31-2003 20:52
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Ok jag kan erkänna jag går på vad Djs spelar för någon musik jag skiter nästan fullständigt hur dom mixar. Fast Judge Jules avskyr jag även om han spelar hyfsad musik
därför är Ferry AVb Tiesto & Co i min topp. Så nu har jag lättat det ur mitt hjärta