Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
betekent dit dat we vrede sluiten donna?
Jul-02-2001 21:31
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Donna Nouw je zet als je een lange mix hebt dus echt de zooi wel om in .wav he,anders heb je echt wel een vette vastloper en das wat ie bedoelt,dus stop je pik in een mierenhoop en neuk ze allemaal tegelijk ofzo *master miereneuker*
IDD, en u ook bedankt hehe.
Ik zet alles naar WAV en brand t op CD. AL 4 jaaren zo. lekkr pu
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-03-2001 00:07
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by WNxHunter betekent dit dat we vrede sluiten donna?
Komt er ook één om het hoekie kijke zeg.... Fijne binnekomer!!!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-03-2001 00:08
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
kusje hunter
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-03-2001 00:28
WNxHunter
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
ik word er helemaal sprakeloos van donna!
Jul-03-2001 15:28
xxl
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location:
EVEN ON TOPIC
ik heb een probleem met nero -- als ik een mixcd (zeg: 13 nrs) aan elkaar wil knopen heb ik altijd (dus ook als ik 0sec. 0 frames kies) een kleine pauze erin zitten. iemand een idee??
Jul-08-2001 16:34
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Volgens mij heb je meestal gewoon aan het eind van een nummer zelf al een kleine pauze zitten
___________________
Jul-08-2001 16:50
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
quote:
ik heb een probleem met nero -- als ik een mixcd (zeg: 13 nrs) aan elkaar wil knopen heb ik altijd (dus ook als ik 0sec. 0 frames kies) een kleine pauze erin zitten. iemand een idee??
Dit kan je voorkomen door een image te maken, dan wordt de hele cd als een file opgenomen. Je hoeft dan niet de nummers los op te slaan
Jul-08-2001 19:14
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Re: EVEN ON TOPIC
quote:
Originally posted by xxl ik heb een probleem met nero -- als ik een mixcd (zeg: 13 nrs) aan elkaar wil knopen heb ik altijd (dus ook als ik 0sec. 0 frames kies) een kleine pauze erin zitten. iemand een idee??
Ik gebruik sinds kort voor gemixte CD'tjes CDR-Win, nergens last van superproggie (wel oud maar simpel)