|
Ja här kommer ett försök till en egen party-report...
Det hela började reda på torsdagen då 15.00 när jag ringde verkstaden och fick reda på att bilen faktiskt var klar & lagad efter stöldförsöket jag hade i sommras... skönt.
Det känndes tungt att köra efter att ha jobbat en hel dag men jag hade ju 3 dårar med i bilen och vi stannade till i Danmark alldeles innan färjan till tyskland för att sova...
I bästa möjliga mån försökte vi ordna så alla kunde ligga & sova så bra som möjligt i bilen men det var bara Leo som inte hade nån plats... Han fick den brilljanta idén att vi stuvar om all packning så kan han sova i bakluckan... Vi gick alla å la oss och vi börja skratta gott åt Leo som låg i bakluckan, när vi sen hörde hur han försökte prata med oss så brast det helt och vi alla tjöt av skratt... ni kan ju tänka er hur det lät, tänkt er bara hur Kenny i South Park låter... vi var nära att dö efter 10 minuters intensivt skrattande och fick återfall vid blotta tanken på vart han var... om och om igen hörde vi han mummla "Jag har fan bästa platsen i bilen"... Vi var oroliga hur han skulle få luft men han sa det var lugnt, han fick igenom nåt finger nånstans 

Efter ett par timmars sömn var det upp tidigt för att ta färjan

Saker som gjorde resan ner mindre jobbig var ju dom små sakerna som hände... tex. När jag gjorde misstaget att köpa Tysk mjölk... de smaka inte bra kan jag lova... men vi skratta "gott"

Eller när pöjkarna vid min sida skulle ta av skorna och dom lukta avlopp... dags att vädra.... ännu en skratt attack *Kenny vinkar till alla bilar vi kör om*

Väl framme drog jag och Kenny till Cyberdog

Efter det åkte vi hem till Scul (Martijn) och hans föräldrar som verkligen var trevliga, vi satt uppe en bra stund och prata om allt möjligt... Sen visade dom oss till toppsviten (möblerad, omgjord vind)
SUPER TACK till dig och dina föräldrar Scul
På lördagen var det upp tidigt för att äntligen dra på det vi kommit för... men det regnade å verkade allmänt grått å trist...
När vi närmar oss Haarlemmermeer verkar det dock skina upp... Vi hade så super bra väder hela dagen !!!!

Scul i baksätet

Det tackar vi för 

Vad som sen hände inne på Mystery Land har dom andra berättat bra så de orkar jag inte göra lika mycke...
Otroligt mäktigt område... hoppas verkligen mina bilder blir bra, jag träffade även upp en snubbe jag lärde känna efter Trance Energy och i slutet av veckan ska jag få ta del av hans bilder från hans APS kamera han smugglade in...
Efter det hela var vi alla mörbulltade... men klart nöjda !!!

Till hemresan såg vi till att koppla in lap-toppen till trance-mobilens stereo så alla effekter i Simpson kom till sin rätt
Färjan på väg hem

Just fan... vi träffa ju "Ferry" Skorsten på väg hem
http://medlem.spray.se/djstevie/kenny&ferry.jpg
... Sorry... efter en så jobbig helg blir man som man blir om man heter Steve...
13 timmar & 50 minuter senare var vi hemma igen (snittade runt 160 på autobahn och 140 i övrigt)
Totalt brände man väl 2000 med allt...
Jag ska inom kort klippa ihop nåt sköjj av det jag har på film, bara resan ner å så typ... ville så gärna ha med kameran in men icke sa nicke...
Tack för allt Scul... kom snart till Sverige 
De va de de... // Steve
ps. de lukta fan skit genom hela tyskland... vad äter folk för att bli så ruttna i magen där ds.
Last edited by SteveTranz4ever on Aug-25-2003 at 21:49
|