Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > cosmic gate today
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

היתה בסוף מסיבה בת זונה !! .. למרות שהמקום היה דיי מעפן .

אבל הפתיחה היתה חזקה.. סגרו את כל האורות והכל אז כולם חשבו שהיה הפסקת חשמל , וכל האהבליםהתחילו לצעוק ביזיון ביזיון ביזיון ואז פתאום
welcom to the cosmic gate

זיקוקים בלאגנים כולם קופצים.. זה היה חזק

הוא הביא סט מזה עצבני..

שם Joop - Act of god

פאקק איך השתגענו אני ויובל..

קיצר היה שווה לראות את בוסי

ורועי אתה אוכל סטרואידים לארוחת בוקר נראה לי.. זה פשוט מפחיד
אבל אני עדיין קורע אותך, אתה סתם חלשלוש..

Old Post Aug-28-2003 07:31  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by coby
אבל הפתיחה היתה חזקה.. סגרו את כל האורות והכל אז כולם חשבו שהיה הפסקת חשמל , וכל האהבליםהתחילו לצעוק ביזיון ביזיון ביזיון

ורועי אתה אוכל סטרואידים לארוחת בוקר נראה לי.. זה פשוט מפחיד
אבל אני עדיין קורע אותך, אתה סתם חלשלוש..


קודם כל נתחיל בזה שאתה אוכל טריפים לארוחת בוקר...
ואתה אכול סרטים לגמרי... כולך הזוי אחי

דבר שני... באמת הייתה להם הפסקת חשמל!!!!!!!!!!!!
אתה כזה פתי...
הייתה להם הפסקת חשמל ולקח להם שתי דקות עד שהם סידרו אותה
אני לא מאמין שחשבת שבאמת זה היה בכוונה
המוזיקה נחתכה באמצע!!


___________________
.

Old Post Aug-28-2003 12:40 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
warpedd_
until when?!



Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל נתחיל בזה שאתה אוכל טריפים לארוחת בוקר...
ואתה אכול סרטים לגמרי... כולך הזוי אחי

דבר שני... באמת הייתה להם הפסקת חשמל!!!!!!!!!!!!
אתה כזה פתי...
הייתה להם הפסקת חשמל ולקח להם שתי דקות עד שהם סידרו אותה
אני לא מאמין שחשבת שבאמת זה היה בכוונה
המוזיקה נחתכה באמצע!!


ראסמי!

Old Post Aug-28-2003 12:56  Israel
Click Here to See the Profile for warpedd_ Click here to Send warpedd_ a Private Message Add warpedd_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

אבל איזה באסה של מערכת הגברה
מישהו שם לא יודע לכוון מיקסר בגרוש!

טוב שהם לא עשו קיל למיד והטרבל ונשארו רק עם באס!
עד עכשיו כואב לי הראש מהחרא הזה

פעם ראשונה שלי בסטייג' - באמת אין שם אוויר
לדעתי אבל הישראלים לא יודעים להנות מסט אירופאי איכותי
תשוו למשל את הסט של זה שניגן לפני בוסי - נראה לי היה לו דיסק עם קיקים באותו בי פי אמ של כל הטראקים שלו והוא השאיר אותו על פליי מהתחלה עד הסוף! בוסי לעומת זאת נתן סט סטייל טראנס אנרג'י ולא ראיתי כל כך שמתלהבים ממנו


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Aug-28-2003 19:06  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by s0undw4v3
אבל איזה באסה של מערכת הגברה
מישהו שם לא יודע לכוון מיקסר בגרוש!

טוב שהם לא עשו קיל למיד והטרבל ונשארו רק עם באס!
עד עכשיו כואב לי הראש מהחרא הזה

פעם ראשונה שלי בסטייג' - באמת אין שם אוויר
לדעתי אבל הישראלים לא יודעים להנות מסט אירופאי איכותי
תשוו למשל את הסט של זה שניגן לפני בוסי - נראה לי היה לו דיסק עם קיקים באותו בי פי אמ של כל הטראקים שלו והוא השאיר אותו על פליי מהתחלה עד הסוף! בוסי לעומת זאת נתן סט סטייל טראנס אנרג'י ולא ראיתי כל כך שמתלהבים ממנו


חחחחחח
אחי... זה שתיקלט לפניו אם אתה לא יודע זה רוברט גיטלמן
G & M Project
2 Players
וכו' וכו'....

נתן דווקא אחלה סט
המערכת הגברה פשוט הייתה על הפנים משהו מפחיד לגמרי
ההפסקת חשמל הייתה מתוכננת...
למה?, כי אם היא לא הייתה מתוכננת הייתה רואה את רוברט גיטלמן מתחרפן שם על אנשים ומתחיל להרביץ, תאמין לי שזה היה מתוכנן

Old Post Aug-28-2003 19:10 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by YuVaL
ההפסקת חשמל הייתה מתוכננת...
למה?, כי אם היא לא הייתה מתוכננת הייתה רואה את רוברט גיטלמן מתחרפן שם על אנשים ומתחיל להרביץ, תאמין לי שזה היה מתוכנן


מעניין ששני הילדים הקטנים שנכנסו פנימה בעזרת גיטלמן מנסים לטייח הכל
משהו פה מריח כמו דגים רקובים הייתי אומר
יובל אתה הומו!!!


___________________
.

Old Post Aug-28-2003 19:27 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

וואלה עזוב אותי אני מסטול =]

התכוונתי לזה שניגן לפני גיטלמן

הכל אצלו היה עם כל כך הרבה באס שזה ביאס אותי כבר

גיטלמן היה בסדר ואני ידעתי מהתחלה שזה היה מתוכנן
וגם עצרו את המוזיקה בנקודה יחסית הגיונית...

אבל אני שונא לראות דיג'יים מסכנים ששמים את
Rank 1 - Airwave
!!!!!

רק פרי קורסטן מורשה לשים את זה!!!!!!! ועדיף שיהיה באינרסיטי!!!


Innercity @ Amsterdam Ray 1999 by Ferry Corsten OWNZ j00 !!!!


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Aug-28-2003 19:30  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by s0undw4v3
וואלה עזוב אותי אני מסטול =]

התכוונתי לזה שניגן לפני גיטלמן

הכל אצלו היה עם כל כך הרבה באס שזה ביאס אותי כבר

גיטלמן היה בסדר ואני ידעתי מהתחלה שזה היה מתוכנן
וגם עצרו את המוזיקה בנקודה יחסית הגיונית...

אבל אני שונא לראות דיג'יים מסכנים ששמים את
Rank 1 - Airwave
!!!!!

רק פרי קורסטן מורשה לשים את זה!!!!!!! ועדיף שיהיה באינרסיטי!!!


Innercity @ Amsterdam Ray 1999 by Ferry Corsten OWNZ j00 !!!!


חחחחחח
הוא שם את ה
Break Dub
זה בסדר.. חרא מיקס
Push Dub edit Ownz!!!!

זה שלפניו הייתה סתם דפוק עם כל הגבינות שהוא שם....

Old Post Aug-28-2003 19:31 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מעניין ששני הילדים הקטנים שנכנסו פנימה בעזרת גיטלמן מנסים לטייח הכל
משהו פה מריח כמו דגים רקובים הייתי אומר
יובל אתה הומו!!!




Muhahahahaha

MMMUUHAHAHAHAHAH

MMMMUUUUUUUHHHHHHAAAAAAAHHHAAAAHAHAAAAAAAA

רועי תגיד לי אם תמוצא תמונות משם .. הצטלמתי שם פול

היה לי גם תמונה איתך לא ?

Old Post Aug-28-2003 20:11  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by coby
רועי תגיד לי אם תמוצא תמונות משם .. הצטלמתי שם פול

היה לי גם תמונה איתך לא ?


חפש בלילה והכל

ולא לא הצטלמת איתי
יש גם אתר
www.haifa-night.co.il


___________________
.

Old Post Aug-28-2003 20:27 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תפיסה של ילד קטן
ימאס לך מהאוטו מהר מאוד
חוץ מזה שלא יהיה לך כסף לדלק


אז ניקח את האוטו של אבא
יש דלקן=דלק חינם

אליאור אחי
תגיד מתי אני גורר את חבר שלי עם הריינגר מביא אותי אליך
אני יגיד לו זה במקום לשלם 50שקל בכניסה לבריכה ויש עוד מוזיקה
הוא ירוץ עד אליך


___________________

Old Post Aug-28-2003 20:29  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Yuval
Tranzy State Of Mind



Registered: Apr 2003
Location: Yehud :(

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אח רועי רועי..
רואים שאתה לא מבין
אתה משווה את הבית שלי לסטייג' 27 ?

יש לי פאקין בריכה בבית
הייתי לוקח את כל הרמקולים מהבית והיה לי סאונד יותר טוב מהסטייג'

ואז גם יש לי את הטראקים במחשב
שום דבר לא יקפוץ..
חוץ ממני

יאללה בלבלות שיגועים

אני עייף..



איפה אתה גר?


___________________

Old Post Aug-30-2003 11:08  Israel
Click Here to See the Profile for DJ_Yuval Click here to Send DJ_Yuval a Private Message Visit DJ_Yuval's homepage! Add DJ_Yuval to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > cosmic gate today
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDeep Breaks [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFunkopath - Regenerate (Deepsky Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:37.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!