Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

als ze dit nou ff op vrijdag houden dan zou ik heel misschien kunnnen gaan, k zit namelijk die week tot vrijdagmiddag in zweden. grrr is er eens een keer een invited in rdam kan ik niet

Old Post Aug-28-2003 08:06 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

en ik moet altijd donderdag avond werken

hopen dak vrij kan regelen

Old Post Aug-28-2003 08:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Hoe sit ut eigenlijk met het patser gehalte in de Panama? Wat voor volm komt er voornamelijk?

Dit is wel degelijk een feessie om niet te missen en als we hier heen gaan, gaan we niet nuchter wezen natuurlijk

Is trouwens wel zout dat het op een donderdag is moet er vrijgenomen worden

Old Post Aug-28-2003 08:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Creamfields23
Hoe sit ut eigenlijk met het patser gehalte in de Panama? Wat voor volm komt er voornamelijk?

Dit is wel degelijk een feessie om niet te missen en als we hier heen gaan, gaan we niet nuchter wezen natuurlijk

Is trouwens wel zout dat het op een donderdag is moet er vrijgenomen worden

In Panama is het patsergehalte erruuuug laag, voornamelijk die-hard fans komen op de avonden in Panama af, het klootjesvolk weet toch niet van deze avonden af. Het publiek is denk ik 23+ en is te omschrijven als normaal en komt alleen maar om te feesten, dus errug goed. Hoe het in Rotterdam zal zijn weet ik niet natuurlijk, aangezien er meer mensen in deze locatie kunnen.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-28-2003 09:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Heb ik dat...

YES YES YES YES.. weer een invited EN met G&D..

daar gaan we heen, ook al is het tijdens mijn afstuderen en moet ik uit Groningen komen..

25 september, 25 septembver, zit hier de hele tijd te denken wat er nou was op die datum..

Tadaa..

Bertje Vis (Bert Visser, volslagen idioot toneelkomiek) in Stadskanaal.. Kaartjes check, familieuitje check, onderuit te komen NO WAY!!

nou ja, Bert Visser is natuurlijk hylarisch, maar als je tegelijk er aan denkt dat je ook graag in R'dam had willen zijn..

Old Post Aug-28-2003 10:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Thnx voor de reisinfo Ik denk dat ik het nu wel vind

Old Post Aug-28-2003 11:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

quote:
Originally posted by MaGiK54
In Panama is het patsergehalte erruuuug laag, voornamelijk die-hard fans komen op de avonden in Panama af, het klootjesvolk weet toch niet van deze avonden af. Het publiek is denk ik 23+ en is te omschrijven als normaal en komt alleen maar om te feesten, dus errug goed. Hoe het in Rotterdam zal zijn weet ik niet natuurlijk, aangezien er meer mensen in deze locatie kunnen.

zal ik als 18-jarige wel naar binnen komen dan... ik ben wel een die-hard fan (eerlijk gezegd) maar kweetniet of ze in RCT peuters zoals ik binnenlaten

Old Post Aug-28-2003 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by dj_spare
zal ik als 18-jarige wel naar binnen komen dan... ik ben wel een die-hard fan (eerlijk gezegd) maar kweetniet of ze in RCT peuters zoals ik binnenlaten

Het lijkt mij dat ze geen grote problemen maken in RCT. Maar wil je het zeker weten, dan moet je invited ff mailen met je vraag ([email protected]). Maar wat een hoop mensen hiero vaker hebben gezegd over naar tenten gaan op een wat jongere leeftijd, straal een positieve vib uit, kleed je netjes en niet te opvallend, dus geen drukke kleding en geen Nikes en dan kom je overal wel binnen.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-28-2003 12:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

ik twijfel nog of ik ga. Ga die dag erna namelijk naar limburg en moet dan topfit zijn omdat we het hele weekend gaan wielrennen.

als het vrijdag gehouden wordt kan ik sowieso niet

kutzooi elke andere willekeurige donderdag had prima geweest mwhehe maar dit gaat echt een dilemma worden

Old Post Aug-28-2003 13:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Morgen gelijk kaarten halen als ik wakker word natuurlijk na vannacht

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-29-2003 03:21  Netherlands
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

mjah vedomme ik moet salaris hebben man

ze zullen vandaag toch niet meteen uitverkocht zijn of wel?

bel anders vandaag we lff met concrete hoeveel ze er hebben

door die klote stage heb je ook nergens tijd meer voor

Old Post Aug-29-2003 07:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Jappio
ik twijfel nog of ik ga. Ga die dag erna namelijk naar limburg en moet dan topfit zijn omdat we het hele weekend gaan wielrennen.

als het vrijdag gehouden wordt kan ik sowieso niet

kutzooi elke andere willekeurige donderdag had prima geweest mwhehe maar dit gaat echt een dilemma worden

Ah man gewoon gaan als het op een donderdag is. Normaal wordt je er ook afgereden Een keer meer of minder voel je dan ook niet

Old Post Aug-29-2003 10:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki must have this amazing tune ID'd [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBarbarez - "Hamburg Rulez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:45.

Forum Rules: