|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker. |
..En die lineup die jij noemt met Ferry, AvB, Tiesto is geen trance lineup??
Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk.
Het is alleen wel altijd mooi meegenomen ALS ze er zijn.
|
Sinds wanneer is er sfeer en feestbaarheid op ID&T massafeesten?
Sfeer bestaat niet meer op grote feesten, op IC2002 was dat goed te zien. Klootjesvolk.
Dat de sets hetzelfde zijn als die je een week eerder van internet plukt klopt.. maar dat geldt natuurlijk voor elke dj.. ik bedoel ook de Dj's die jij noemt (op Carl Cox na, ken ik ze niet, Digweed alleen van naam, maar ik ben ook niet zo doorgewinterd als jij )
zullen grotendeels hetzelfde klinken als een set van een week eerder..
Thank God voor de eigen mening. IDD.
|
Dat geld NIET voor iedere dj. En hou die cynische opmerkingen maar voor je. En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know.
ennuh 'who cares' is meer een uitdrukking voor mezelf als I don't care..
Ik zeg niet dat Michel de Hey e.d. niet goed zijn, maar met een line-up zoals ik die noemde, hoef ik die niet eens meer te zien.
dus SORRY als ik je op je ziel heb getrapt met die uitspraak. (jij als meer techno liefhebber?)
|
Ik ben een house-liefhebber, iemand die van house houd, en nu de laatste tijd meer naar techno-techhouse luistert.
Maar als iemand poep praat over wat voor een housemuziekstroming dan ook, wil ik die graag even terechtwijzen Discussieren heeft nooit iemand gedood.
Aug-29-2003 10:52
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja weet het, was al naar huis 
Mjah, he he, maak van die 30 namen er 300, dan heb je alles meteen.
'Dergelijk' rijtje. Rot op met je dergelijk man
Ik bedoel gewoon; ze kunnen mij niet verrassen. Een 'dergelijk' rijtje, namen die jij zegt, hebben ze wel ja, maar dat zijn nog niet de 'echte' toppers vind ik. En Johan Cyber in dat rijtje, wat heb je daar aan? 
|
Ok, Johan Cyber hoort er misschien niet bij, maar Sister Bliss en Sander Kleinenberg zéker wel. Dat zijn dus echt wel toppers.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know.
|
Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien?
Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive zéker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet.
|
|
Aug-29-2003 11:43
|
|
|
 |
 |
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002
|
|
|
Meer een Trance Energy Line-up.. (niet afkrakend bedoeld) maar ook wel lekker.
..En die lineup die jij noemt met Ferry, AvB, Tiesto is geen trance lineup??
|
nee.. ik schreef namelijk trance ENERGY line-up.. (het feest dus)
maar vooruit, ik zal je gelijk geven..
Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk.
Het is alleen wel altijd mooi meegenomen ALS ze er zijn.
Sinds wanneer is er sfeer en feestbaarheid op ID&T massafeesten?
Sfeer bestaat niet meer op grote feesten, op IC2002 was dat goed te zien. Klootjesvolk. |
sinds jaar en dag? ik vermaak me er nog altijd uitstekend. Sensation 2003 was ook nog wel leuk, jammer van de mensen die er heen gaan omdat ze willen kunnen zeggen DAT ze er geweest zijn, maar daar hoef ik me geen reet van aan te trekken. (en dat geldt ook voor 'klootjesvolk'..)
In een club is het misschien beter, maar hier in Groningen
(en omgevende provincies.. zijn die erg karig, dus ik moet wel)
Dat de sets hetzelfde zijn als die je een week eerder van internet plukt klopt.. maar dat geldt natuurlijk voor elke dj.. ik bedoel ook de Dj's die jij noemt (op Carl Cox na, ken ik ze niet, Digweed alleen van naam, maar ik ben ook niet zo doorgewinterd als jij )
zullen grotendeels hetzelfde klinken als een set van een week eerder..
Thank God voor de eigen mening. IDD.
Dat geld NIET voor iedere dj. En hou die cynische opmerkingen maar voor je. En met 'hetzelfde klinken' bedoel ik: zelfde platen erin. Dat stoort me veelal aan trancedj's, je weet gewoon welke platen ze gaan draaien. De meeste mensen hier kunnen zo 80 % van de nr's noemen die ze die avond gaan horen van AvB/Tiesto. Dat kan bij dj's van andere stijlen zoals techno en progressive ZEKER niet. Misschien betekent dat dat de trance-scene nog niet zo volwassen is? Dat het qua muziek 'kleiner' / smaller is? I dont know. |
cynisch? (als je daar 'doorgewinterd' mee bedoeld, DAT was een compliment) nou ja, ik probeer altijd aardig te blijven hoor..
tja.. 80% van de platen op kunnen noemen. Maakt mij niet uit, als er maar een topset mee gecreeerd wordt.
En waarom kan dat bij techno en progressive niet? als je daar toch ook een beetje in zit, ken je toch ook veel platen? Trance-scene is misschien niet volwassen nee en volgens mij ook al weer een beetje over the top, er is teveel. (daar zul je het misschien wel mee eens zijn) lang niet alles is meer goed. als je qua echt goede muziek bedoeld dat het kleiner is.. dat zou kunnen. (geen idee)
Maar ik vind het altijd moeilijk om een plaat in een bepaalde stijl te zetten. Puur omdat de stijlen vaak mengen.. dus hoort hij nou meer daar of daar?
Poep praten? ik doe mijn best.. maar op deze manier leer je natuurlijk meer bij.. maar ik zou niet weten waar ik een volkomen onwaarheid heb verteld.
Discussieren is leuk. (beter dan direct een mes trekken )
| quote: | | Zo zien jullie maar weer ID&T feesten veroorzaken altijd een (klein) relletje op het forum |
ach.. ik ben ook absoluut niet eens met bepaalde aspecten van ID&T en probeer ze hier ook niet te verdedigen ofzo hoor..
(dat 'verplichte' rotblad bij sensation bv)
ik heb bv bij Lovefields gezien hoe het OOK kan..
Aug-29-2003 11:44
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
| quote: | Originally posted by Optimus
Ok, Johan Cyber hoort er misschien niet bij, maar Sister Bliss en Sander Kleinenberg zéker wel. Dat zijn dus echt wel toppers.
Dat geld dus wel voor vrijwel elke dj. Het is makkelijker over Armin te oordelen omdat we tegenwoordig van elke optreden elke week wel een liveset kunnen downloaden, in tegenstelling tot een Digweed, waar je misschien een keer in de 2(?) mnd een mp3 ofzo vind. Dan kan ik ook de week erop voorspellen wat Armin voor een deel gaat draaien. Stel je zou meegaan met Digweed on tour voor 4 weken, wedden dat je in je 2e week al een groot deel van de platen kan voorspellen die hij gaat draaien?
Dat kan dus bij stijlen als techno en progressive zéker wel. We kunnen alleen livesets van zulke artiesten minder snel krijgen itt trancesets, dus dan is het makkelijk te oordelen dat trance "makkelijk en voorspelbaar" is. Trance kleiner of smaller of onvolwassen? Echt niet. |
Nah, maar ik vind het zeker wel minder dan bij trance, dat moet je toegeven. Bij Trance worden meer de hitjes gedraaid, bij techno valt dat best wel mee, progressive ook!!!
En dat van makkelijk en voorspelbaar, kleiner of smaller was een vraag, ik gaf het niet als een feit. Daarom stond er een ? achter. Goed lezen sjinees 
| quote: | Originally posted by ahp2002
Als je naar de afgelopen innercity edities kijkt is trance hopeloos ondergesneeuwd door andere stijlen, met name techno.. daarom vind ik innercity wat minder interessant en minder leuk. |
Ondergesneeuwd? Hmm..vind ik wel meevallen. Er was gweoon 1 technozaal ja. Hardstyle is de boosdoener
Maar ik bedoel, bij ID&T ligt de nadruk meer op trance dan op techno.
nee.. ik schreef namelijk trance ENERGY line-up.. (het feest dus)
maar vooruit, ik zal je gelijk geven..
sinds jaar en dag? ik vermaak me er nog altijd uitstekend. Sensation 2003 was ook nog wel leuk, jammer van de mensen die er heen gaan omdat ze willen kunnen zeggen DAT ze er geweest zijn, maar daar hoef ik me geen reet van aan te trekken. (en dat geldt ook voor 'klootjesvolk'..)
In een club is het misschien beter, maar hier in Groningen
(en omgevende provincies.. zijn die erg karig, dus ik moet wel)
En waarom kan dat bij techno en progressive niet? als je daar toch ook een beetje in zit, ken je toch ook veel platen? Trance-scene is misschien niet volwassen nee en volgens mij ook al weer een beetje over the top, er is teveel. (daar zul je het misschien wel mee eens zijn) lang niet alles is meer goed. als je qua echt goede muziek bedoeld dat het kleiner is.. dat zou kunnen. (geen idee)
Maar ik vind het altijd moeilijk om een plaat in een bepaalde stijl te zetten. Puur omdat de stijlen vaak mengen.. dus hoort hij nou meer daar of daar?
ach.. ik ben ook absoluut niet eens met bepaalde aspecten van ID&T en probeer ze hier ook niet te verdedigen ofzo hoor..
(dat 'verplichte' rotblad bij sensation bv)
ik heb bv bij Lovefields gezien hoe het OOK kan.. |
Ja ik denk dat als je er meer inzit je meer kent, maar toch hoor ik best veel, en ken ik minder platen. Toch vind ik dat je bij Trance meer platen kent. Waarom weet ik niet, maar het is wel zo.
Klootjesvolk ja, dat stuk heb je gelijk in . Ik hou zelf ook meer van kleine clubs, vandaar denk ik.
En ik wil niet discusiieren over ID&T, daar begin ik niet eens over 
Aug-29-2003 14:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:00.
Forum Rules: