Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Pages (23): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Switch
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location:

pff wat was PiSVee weer slecht zeg
die van Drommel mogen ze gelijk stallen bij FC Eindhoven
denkt echt dattie bij oranje hoort, maar als ie weer zo gaat spelen als vandaag kun je em gauw vergeten. kan een bal nog geen 2 meter ver in de voet leggen

Old Post Sep-30-2003 21:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

Echt zonde...

Old Post Sep-30-2003 21:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

PSV was een lachertje Waars raoel btw?

Old Post Oct-01-2003 03:27 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

PSV en Europees voetbal.. wordt dat ooit wat?

onervarenheid noemen ze het dan..
Nou, volgens mij staat er heel wat meer ervaring in het veld dan bij Ajax.
Pech misschien? Kun je ook overheen voetballen als je goed genoeg bent.

Gisteren was weer tenenkrommend slecht, passen over 10 centimeter die niet aankomen enzow..
en echte superploegen zitten er niet eens in de poule van PSV..


___________________

Old Post Oct-01-2003 06:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

het moet natuurlijk weer allemaal van ajx komen...

Hiddink zou trouwens alle spelers die het europese niveau niet aankonden uit de selectie zetten, stond gister in de metro.

lullig voor hiddink dat die 10 nieuwe basisspelers moet kopen dan, alleen Waterreus kon er niks aan doen gister.

Dit bewijst ook eens te meer dat Kezman gewoon geen wereldspits is, die jongen kan gewoon niet scoren in de Champions League, alleen in de Nederlandse competitie...


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Oct-01-2003 07:11 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Irish Pub

had ook het stukkie in de spits/metro (beide dezelfde bron = ANP) gelezen, maar denk niet dat deze uitspraken veel effect hebben gehad, enige die zoals altijd inzet toonde was kezman, en die zijn ze volgend jaar toch al kwijt.

maar misschien kicked hiddink wel de helft van zijn selectie en begint hij helemaal opnieuw in de hoop hier wat beters van de kunnen bouwen
(combinatie jeugd + niet al te dure aankopen)

als ajax vanavond verliest.... moeten ze zich schamen


___________________
Hardstyle :

Old Post Oct-01-2003 08:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniëlle Addict



Registered: May 2001
Location: The Netherlands

toch jammer dat psv nu alweer kansloos is. mag nu toch hopen dat ajax een beter resultaat haalt. vond het gister zo barslaat dat ik hem na 15 minuten tweede helft maar weer uitgezet heb...

vond ajax tegen milan zeker niet kansloos... jammer dan vd vaart die 1000% kans mistte.... de kracht van ac milan viel mij eigenlijk nogal tegen. eens kijken wat ze er vanavond van bakken.


___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Oct-01-2003 12:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by arjoderoon
toch jammer dat psv nu alweer kansloos is. mag nu toch hopen dat ajax een beter resultaat haalt. vond het gister zo barslaat dat ik hem na 15 minuten tweede helft maar weer uitgezet heb...

vond ajax tegen milan zeker niet kansloos... jammer dan vd vaart die 1000% kans mistte.... de kracht van ac milan viel mij eigenlijk nogal tegen. eens kijken wat ze er vanavond van bakken.


Maar ook een gigantische wereldredding van Dida hoor!
man wat heb ik gevloekt, geen ajax fan, maar wel fanatiek voor ALLE europese deelnemers van NL.

PSV.. tja zijn die niet gewoon bij voorbaat al kansloos?

Ik eet voetbal, maar ben gisteren in de 2e helft maar de afwas gaan doen..


___________________

Old Post Oct-01-2003 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

PSV Schande die club moet verbannen worden uit Europa. Met zo'n club krijgen we nooit meer 3 clubs in de CL!!


En Ajax rolt die belgen wel op met een nulletje of 4.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Oct-01-2003 18:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by Remy D
PSV Schande die club moet verbannen worden uit Europa. Met zo'n club krijgen we nooit meer 3 clubs in de CL!!


En Ajax rolt die belgen wel op met een nulletje of 4.


dat hoop ik, compenseert weer voor gisteren..


___________________

Old Post Oct-01-2003 18:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

achteraf een nette 2-0, al hadden ze het toch ff moeilijk.


___________________

Old Post Oct-01-2003 21:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by Optimus
Waars raoel btw?


Hier

quote:
Originally posted by Switch
die van Drommel mogen ze gelijk stallen bij FC Eindhoven
denkt echt dattie bij oranje hoort, maar als ie weer zo gaat spelen als vandaag kun je em gauw vergeten. kan een bal nog geen 2 meter ver in de voet leggen


Erg overdreven opmerking, V Bommel heeft wel degelijk een zeer goede pass. Helaas kijken een hele hoop mensen, zoals jij, niet objectief naar voetbal. V bommel kan de bal zelden kwijt zonder veel risico in zijn pass te leggen. Dit komt omdat de rest van het elftal (zowel bij PSV als Oranje) niet genoeg beweegt, dan wel dat de tegenstander zijn medespelers goed afdekken. Door dat risico in zijn passes is de kans gewoon groter dat ie net te scherp is of er komt net een ander been tussen.


quote:
Originally posted by Fkwebeman
PSV en Europees voetbal.. wordt dat ooit wat?


Niet met deze selectie op dit niveau. UEFA-cup misschien....


quote:
Originally posted by Fkwebeman
onervarenheid noemen ze het dan..
Nou, volgens mij staat er heel wat meer ervaring in het veld dan bij Ajax.
Pech misschien? Kun je ook overheen voetballen als je goed genoeg bent.


IMO ligt het niet aan (on)ervarenheid, maar wel een groot deel aan de mentaliteit van de spelers. Ik bedoel hiermee niet de wedstrijdinstelling, maar juist hetgeen wat je uitstraalt als speler.
En bij veel PSV-er zie je geen zelfvertrouwen, flair, bluf en brutaliteit. Ze durven te weinig acties te maken of hun tegenstander is af te bluffen dmv "iets te stevig" inkomen.


quote:
Originally posted by Blik
Dit bewijst ook eens te meer dat Kezman gewoon geen wereldspits is, die jongen kan gewoon niet scoren in de Champions League, alleen in de Nederlandse competitie...


Ben ik met je eens. Kezman is een Killer in de 16, maar kan zelf geen fatsoelijke actie te maken. Voor PSV een leuke spits in de competitie. Daar krijgt ie de ballen vaak op een presenteer blaadje voor de goal of hij wordt fatsoenlijk diep gestuurd. Helaas komt PSV in de CL bijna niet in de 16 omdat ze daarvoor niet genoeg voetballend vermogen hebben. Ook een dieptepass heeft niet veel zin omdat de verdedigers in CL beter anticiperen dan in de HCE.

Toch zou Kezman een goeie spits in Europa zijn, maar dan moet hij bij een beter team spelen waar hij weer kan fungeren als pure spits, een killer in de 16.


quote:
Originally posted by Blik
Hiddink zou trouwens alle spelers die het europese niveau niet aankonden uit de selectie zetten, stond gister in de metro.

lullig voor hiddink dat die 10 nieuwe basisspelers moet kopen dan, alleen Waterreus kon er niks aan doen gister.


quote:
Originally posted by Valhalla
had ook het stukkie in de spits/metro (beide dezelfde bron = ANP) gelezen, maar denk niet dat deze uitspraken veel effect hebben gehad, enige die zoals altijd inzet toonde was kezman, en die zijn ze volgend jaar toch al kwijt.

maar misschien kicked hiddink wel de helft van zijn selectie en begint hij helemaal opnieuw in de hoop hier wat beters van de kunnen bouwen
(combinatie jeugd + niet al te dure aankopen)



Hiddink zou dit natuurlijk graag willen, maar de transfer markt zit op slot en omdat PSV vanwege de financiële situatie pas kan kopen als het een speler verkoopt zal men niet makkelijk een nieuwe speler aan kunnen trekken. Alleen als Kezman en/of V Bommel (alleen zij zijn interessant voor grote clubs) voor vele miljoenen worden verkocht kunnen ze andere spelers halen. Talenten uit het buitenland of opvallende spelers uit de HCE die goedkoper zijn dan de verkochte(n) maar die wel van hetzelfde niveau zijn, zodat je in totaal een speler of 4 kunt aan trekken.

Behalve talenten te halen kan PSV proberen om oud gedienden als Cocu, Numan en Stam terug te halen. Of toppers die elders op de bank zitten.
Maar die willen vaak niet in de HCE spelen...

Ow, en Blik
Ook die Waterreus moet opzouten. Kben nooit geen fan van hem geweest, maar het was een degelijke keeper, goed genoeg voor de HCE. Echter is hij niet goed genoeg voor de CL, hij pakt immer nooit onmogelijk ballen. Beter gezegd, hij pakt geen punten voor PSV en ook zijn spelvoortzetting is ronduit zwak!
Babos, Gentenaar zijn al veelvuldig genoemd door PSV supporters op internet. Steeds meer supporters zijn voor vervanging van Reus, maar hij heeft nog steeds een grote achterban.

Verder zijn de voornaamste posities die versterkt moeten worden:
- rechts half/buiten; rommedahl is snel, maar heeft voetballend niks in te brengen. Ook al heeft hij veel assist, hij kan mij niet bekoren.

- Schaduwspits; ofwel de nummer 10 positie. Bruggink kon zijn belofte na Nilis nooit inlossen. PSV-ers hebben hoop op Leandro, maar dat moet nog blijken. Misschien hebben we hem al in huis, maar deze vacature moet snel ingevuld worden.

- Verdedigend middenveld; Vogel heb ik altijd een goede voetballer gevonden. Maar in de CL is hij te ligt en staat stil in zijn ontwikkeling. Misschien kan Park op het middenveld naast V Bommel, maar dat zou ik eerst eens moeten zien. Park heeft nog niet alles laten zien denk ik.


En dan zullen er vervangers moeten komen voor Kezman en v Bommel die toch een keer zullen vertrekken.



Dan even inhoudelijk op de wedstrijd:
Ik had er helemaal niks van verwacht en ik vond zowel het spel als resultaat positief. Ik snap dan ook niet dat zoveel mensen zo negatief zijn over de wedstrijd van gister, Deportivo La Coruna is gewoon een klasse beter.
PSV gaf tot de 2-0 echter geen echte grote kans weg. De verdediging stond gewoon goed (Hofland terug...). Helaas stond het bij Depor verdedigend zo goed en dat icm met het kwaliteits gebrek geeft het resultaat dat PSV er gewoon niet doorheen kwam. Aansluiting naar de aanval was er gewoon niet. Daardoor ontstaat ook de 2-0 omdat Bouma de bal niet kwijt kan waardoor hij knullig bal verlies lijdt.
Pas na de 2-0 moet PSV alles op alles zetten en komt er ruimte. Vervolgens mag PSV blijzijn dat depor er niet 1 of 2 bij schiet.

Toch vind ik dat PSV gister eens volwassen heeft gespeeld. Verdedigend stond het goed en van daaruit probeerden ze te voetballen.
als depor de bal had lieten ze Depor komen en probeerde men daarna te counteren, alleen stonden Kezza en Rommedahl telkens buitenspel!!!
Als ze zo tegen Monaco hadden gespeeld had er meer ingezeten, maar toen was het weer allemaal zonder organisatie.

Tegen Athene heb ik hoop gezien de wedstrijd van gister.
Uit minstens gelijk, thuis van AEK winnen. Gewoon die 3e plaats pakken, dat moet lukken en vervolgens naar de UEFA-cup.
Afhankelijk van de resultaten van Depor en Monaco en of dat PSV 4 dan wel 6 punten haalt tegen AEK kan men eventueel hopen op de 2e plaats.

Echter horen ze gewoon niet thuis in de 2e ronde, simple as that.
Daarom mooi 3e en naar de UEFA-cup. Daar valt misschien wat meer te halen


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-01-2003 21:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVocal Trance [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJoshua Ryan - Pistolwhip (Ariel Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!