Viber
In Search Of Unicorns

Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
|
|
|
| quote: | Originally posted by Rising
הוא חרא כי זה היחס שאתה נתת לו.... אני בטוח שלא הייתם נחמדים אחד לשני מההתחלה..
במקום לצאת צדיק... תכיר בטעות שלך ותבליג....
למה מה |
אני לא חושב שזאת הסיבה שהוא חרא
לא עשיתי שום טעות אחי אפילו הייתי בסדר ושלחתי אותו למוסדות שיכולים לעזור לו ואמרתי לו לקחת את הכדורים שלו לפני שהוא כותב בפורום בשביל טובתו
ובסדר פעם הבאה שהוא או אחד החברים שלו יביאו פוסט כאן אני לא יצחק עליו מההתחלה
|
|