Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Star Academy Saison 3
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Trance_Academy
Ce thread va tomber aux oubliettes apparemment...

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Sep-14-2003 11:21  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Ce thread va tomber aux oubliettes apparemment...

Oui, je crois que ça ne passionne pas les foules. J'ai pu lire quand même que ça marche plutôt bien cette 3ème saison en terme d'audimat.

quote:
Originally posted by Aghnär
Trance_Academy edites tes posts avant que le grand méchant loup arrive

Le premier post date d'avant-hier, c'est bon pour moi.

Old Post Sep-14-2003 11:46 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Koris
Clair et la suissesse, Valerie ( putain le canon ) c'est une connaissance de ma soeur... en effet elle vient de la region ou vivent mes parents... mdr... je l'ai meme deja vue au MAD ... mouahahahaah

Sinon faut dire que putain certain sont vraiment talentueux... j'ai eu des frissons a entendre Pierre jouer de la guitare et chanter "Billy Jean" a sa maniere... putain le gars!!! sinon certain autre on vraiment des voix de malade ( genre la blonde )

arf...

Koris accro a la star acc encore une saison

j'en etais sur que tu etais fan...
c'est pour ca qu on te voit plus trop mixer le samedi tu regardes la télé!!!
sinon on se voit peut etre le 21

a plus!!

rodo

Old Post Sep-15-2003 08:42  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

http://www.24heures.ch/home/journal...ubrique=Societe

un article intéressant dans notre journal local.

Chris #19

Old Post Sep-15-2003 17:54  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

ça casse pas mal je trouve

Old Post Sep-16-2003 16:39  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Apparemment ca commence à devenir intéressant, à tomber amoureux et tout et tout.

Old Post Sep-18-2003 16:04  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Pas le tps de tt lire mais je crak littéralement pour Valérie.

Alors tapez tous le 3 aujourd'hui et ce soir... (je vous rassure, je ne vais pas appeler )

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-20-2003 13:24  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Elodie c une BOMMMMMMMMMMBE à mes yeux!

Je trouve que PATXI ressemble à Stanymi (vite fait)

Rien qu'à lire ce thread, ça avait l'air d'être un sacré renard Trance_Academy.

Old Post Feb-02-2010 10:17 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Ce gars a eu 50 pseudos différents, il s'est fait éjecter je sais pas combien de fois... ^^

Et c'était un sacré producteur par contre, j'aimerais bien écouter ce qu'il fait maintenant. Aucune idée de son nom ou autre chose...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-02-2010 10:34  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Je trouve que PATXI ressemble à Stanymi (vite fait)

Old Post Feb-02-2010 13:33  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

(Il avait peut-être plus de cheveux il y a 7 ans...)

Old Post Feb-02-2010 14:35 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Star Academy Saison 3
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ME ID THIS: 1998 hard trance track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWarrior - If You Want Me [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:45.

Forum Rules: