Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För mycket pers här..
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Aendy

jag tar tillbaks det jag skrev aendy. du har rätt.

Old Post Sep-03-2003 20:27  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by JayBee

jag tar tillbaks det jag skrev aendy. du har rätt.

Du argumenterar som ett barn i trotsåldern. Kan inte du hålla dig till TC istället?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-03-2003 20:30  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by Aendy
Du argumenterar som ett barn i trotsåldern. Kan inte du hålla dig till TC istället?

jag ber om ursäkt vad mer vill du att jag ska göra?

EDIT: ifall att du tror jag är oseriöst så tänkte jag bara säga att jag inte är det.

Last edited by JayBee on Sep-03-2003 at 20:42

Old Post Sep-03-2003 20:31  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Sad

usch vad det är tråkigt det här...

jag tror de personer som anklagas för att skriva onödiga inlägg har tagit det till sig nu och kommer att tänka på det i framtiden. lägg ner stridsyxorna, pläs

Tom Cloud - Told You So

Old Post Sep-03-2003 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Tycker hela denna tråden bara är upplagt för flamewar. Tycker det är fan så mycket fjolligare o hålla på o klaga som ni gör än att skriva ett o annat off topic inlägg. NÄSTAN allt som skrivs har med tråden att göra, det vanligaste som inte har med tråden att göra än nog när någon klagar på att detta var ingen lämplig tråd. MEN LÅT DEN VARA DÅ! om den är tråkig skriv inte i den o den glider snabbt ner i botten på forumen.

Vill ni ha seriösa diskutioner om enbart musik eller egna produktioner så finns det forum på TA för det oxå, såvitt jag fattat det är den svenska sektionen till för att svenskarna ska lära känna varandra bättre och inte bara till för att diskutera trance. Ett sorts allmänt forum.

KOM IGEN NU SWETAS! ge upp o acceptera att andra oxå vill vara med i erat fina community, kramas istället för att bråka =)

Old Post Sep-03-2003 20:46  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

Nu känns det som denna tråden har gått lite över gränsen.. och jag har inget emot dej JayBee men det var samma sak i Emu Poll tråden dit skulle du också "flumma"... jag vet inte hur länge jag hängt på SweTa men det är runt 1 år skulle jag tro.. och jag ligger inte ens nära 500 posts.. beror delvis på att jag inte är så kunnig (som tex Rebel9, Steve, Mind mm) men också att jag inte orkar skriva för oftast när man läser Threden så har den redan ballat ur!!

Tycker att det är kul med nya kunniga personer här.. men ALLA kan väl sluta skriva LOL och sådana utryck för dom är helt värdelösa!!

//

GyLLe

Old Post Sep-03-2003 20:49  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Nu känns det som denna tråden har gått lite över gränsen.. och jag har inget emot dej JayBee men det var samma sak i Emu Poll tråden dit skulle du också "flumma"... jag vet inte hur länge jag hängt på SweTa men det är runt 1 år skulle jag tro.. och jag ligger inte ens nära 500 posts.. beror delvis på att jag inte är så kunnig (som tex Rebel9, Steve, Mind mm) men också att jag inte orkar skriva för oftast när man läser Threden så har den redan ballat ur!!

Tycker att det är kul med nya kunniga personer här.. men ALLA kan väl sluta skriva LOL och sådana utryck för dom är helt värdelösa!!

//

GyLLe

yes yes jag ber om ursäkt för det. jag har mycket att lära mig. ledsen för det.

Old Post Sep-03-2003 20:54  Sweden
GyLLe
56K Modem User

quote:
jag har mycket att lära mig

jag tycker det bara handlar om sundtförnuft,,, men som sagt har inget emot dina trådar utan bara just dom i denna tråden (fast dom är ju borttagna nu) och dom i EMU tråden.. nog sagt om det här..

Old Post Sep-03-2003 21:02  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

men asså..nu måste jag ge mig in i diskussionen igen

Detta med att "sluta skriv såna löjliga förkortningar" (ex. lol, btw m.m.) "Dom är ju helt fjolliga.."
Ska man sluta skriva smileys också?

Själv tycker jag att så länge personen tillför diskussionen något så får den skriva (ursäkta språket) hur fan den vill!!

Låt folket skriva hur dom vill, så länge dom skriver nåt vettigt!

Skickar över tangentbordet till näste man.. gnight!

EDIT: Verkar som om jag har missuppfattat detta lite med förkortningarna.. Men jag lämnar kvar mitt inlägg för att folk ska fatta minm edit..så GONATT

Last edited by SWE_TRANCE on Sep-03-2003 at 21:23

Old Post Sep-03-2003 21:14  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

beträffande förkortningar, smileys, "lol", etc, så är det väl klart att de är ok, ingen som tycker annat väl? bara tråkigt i de fall som en post endast är ett ensamt "lol" eller så

för övrigt: bra att vi i sweta-famlijen pratar ut

Old Post Sep-03-2003 21:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

okej jag förklarar mig lite...

angående LOL så menade jag att jag tycker dom inläggen är helt meningslösa om man BARA gör en post om innehåller LOL... men om det finns en tanke bakom posten så är det helt okej med mej!!

[edit] // reveal hann skriva ett inlägg när jag skrev mitt.. men jag har kvar mitt inlägg bara alla vet vart jag står i denna diskussion.

Old Post Sep-03-2003 21:20  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by reveal

för övrigt: bra att vi i sweta-famlijen pratar ut

Jag håller med, det är väl antagligen en del som ligger å bubblar för en del och luften kanske behöver rensas, bättre det här i en enskild tråd än i flera andra trådar...

Lite freedom of speach är bara bra.. .för övrigt säger jag som många andra att stämningen är bra på TA... Vi har haft det värre kan jag minnas... Alla skriver olika och uttrycker sig olika ochdärför uppstår lätt missuppfattningar, ironi är kanske en av dom former att skriva som orsakar mest missuppfattningar om man inte gör det på rätt sätt men med lite tålamod och förståelse så funkar det...

Säger som Ali G "Keep it real"

[edit] Oavsett vad det finns för avdelningar på TA så är det bra att det även förs diskussioner på SWETA då kanske inte alla känner sig så säkra på det engelska språket att dom vill ta upp saker och ting där

Last edited by SteveTranz4ever on Sep-03-2003 at 21:33

Old Post Sep-03-2003 21:28  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För mycket pers här..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHeard It In A Club And I Must Get It! Plz Identify! [2002] [10]

Click here to listen to the sample!Pause playbackATB - Don't Stop (ATB Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:17.

Forum Rules: