jag tar tillbaks det jag skrev aendy. du har rätt.
___________________
http://www.advantico.se
Sep-03-2003 20:27
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by JayBee
jag tar tillbaks det jag skrev aendy. du har rätt.
Du argumenterar som ett barn i trotsåldern. Kan inte du hålla dig till TC istället?
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Sep-03-2003 20:30
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Aendy
Du argumenterar som ett barn i trotsåldern. Kan inte du hålla dig till TC istället?
jag ber om ursäkt vad mer vill du att jag ska göra?
EDIT: ifall att du tror jag är oseriöst så tänkte jag bara säga att jag inte är det.
___________________
http://www.advantico.se
Last edited by JayBee on Sep-03-2003 at 20:42
Sep-03-2003 20:31
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
usch vad det är tråkigt det här...
jag tror de personer som anklagas för att skriva onödiga inlägg har tagit det till sig nu och kommer att tänka på det i framtiden. lägg ner stridsyxorna, pläs
___________________
Tom Cloud - Told You So
Sep-03-2003 20:40
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Tycker hela denna tråden bara är upplagt för flamewar. Tycker det är fan så mycket fjolligare o hålla på o klaga som ni gör än att skriva ett o annat off topic inlägg. NÄSTAN allt som skrivs har med tråden att göra, det vanligaste som inte har med tråden att göra än nog när någon klagar på att detta var ingen lämplig tråd. MEN LÅT DEN VARA DÅ! om den är tråkig skriv inte i den o den glider snabbt ner i botten på forumen.
Vill ni ha seriösa diskutioner om enbart musik eller egna produktioner så finns det forum på TA för det oxå, såvitt jag fattat det är den svenska sektionen till för att svenskarna ska lära känna varandra bättre och inte bara till för att diskutera trance. Ett sorts allmänt forum.
KOM IGEN NU SWETAS! ge upp o acceptera att andra oxå vill vara med i erat fina community, kramas istället för att bråka =)
Sep-03-2003 20:46
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
Nu känns det som denna tråden har gått lite över gränsen.. och jag har inget emot dej JayBee men det var samma sak i Emu Poll tråden dit skulle du också "flumma"... jag vet inte hur länge jag hängt på SweTa men det är runt 1 år skulle jag tro.. och jag ligger inte ens nära 500 posts.. beror delvis på att jag inte är så kunnig (som tex Rebel9, Steve, Mind mm) men också att jag inte orkar skriva för oftast när man läser Threden så har den redan ballat ur!!
Tycker att det är kul med nya kunniga personer här.. men ALLA kan väl sluta skriva LOL och sådana utryck för dom är helt värdelösa!!
//
GyLLe
___________________
One Nation TrancE Nation
Sep-03-2003 20:49
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Nu känns det som denna tråden har gått lite över gränsen.. och jag har inget emot dej JayBee men det var samma sak i Emu Poll tråden dit skulle du också "flumma"... jag vet inte hur länge jag hängt på SweTa men det är runt 1 år skulle jag tro.. och jag ligger inte ens nära 500 posts.. beror delvis på att jag inte är så kunnig (som tex Rebel9, Steve, Mind mm) men också att jag inte orkar skriva för oftast när man läser Threden så har den redan ballat ur!!
Tycker att det är kul med nya kunniga personer här.. men ALLA kan väl sluta skriva LOL och sådana utryck för dom är helt värdelösa!!
//
GyLLe
yes yes jag ber om ursäkt för det. jag har mycket att lära mig. ledsen för det.
___________________
http://www.advantico.se
Sep-03-2003 20:54
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
quote:
jag har mycket att lära mig
jag tycker det bara handlar om sundtförnuft,,, men som sagt har inget emot dina trådar utan bara just dom i denna tråden (fast dom är ju borttagna nu) och dom i EMU tråden.. nog sagt om det här..
___________________
One Nation TrancE Nation
Sep-03-2003 21:02
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
men asså..nu måste jag ge mig in i diskussionen igen
Detta med att "sluta skriv såna löjliga förkortningar" (ex. lol, btw m.m.) "Dom är ju helt fjolliga.."
Ska man sluta skriva smileys också?
Själv tycker jag att så länge personen tillför diskussionen något så får den skriva (ursäkta språket) hur fan den vill!!
Låt folket skriva hur dom vill, så länge dom skriver nåt vettigt!
Skickar över tangentbordet till näste man.. gnight!
EDIT: Verkar som om jag har missuppfattat detta lite med förkortningarna.. Men jag lämnar kvar mitt inlägg för att folk ska fatta minm edit..så GONATT
Last edited by SWE_TRANCE on Sep-03-2003 at 21:23
Sep-03-2003 21:14
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
beträffande förkortningar, smileys, "lol", etc, så är det väl klart att de är ok, ingen som tycker annat väl? bara tråkigt i de fall som en post endast är ett ensamt "lol" eller så
för övrigt: bra att vi i sweta-famlijen pratar ut
___________________
man with no sig
Sep-03-2003 21:16
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
okej jag förklarar mig lite...
angående LOL så menade jag att jag tycker dom inläggen är helt meningslösa om man BARA gör en post om innehåller LOL... men om det finns en tanke bakom posten så är det helt okej med mej!!
[edit] // reveal hann skriva ett inlägg när jag skrev mitt.. men jag har kvar mitt inlägg bara alla vet vart jag står i denna diskussion.
___________________
One Nation TrancE Nation
Sep-03-2003 21:20
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by reveal
för övrigt: bra att vi i sweta-famlijen pratar ut
Jag håller med, det är väl antagligen en del som ligger å bubblar för en del och luften kanske behöver rensas, bättre det här i en enskild tråd än i flera andra trådar...
Lite freedom of speach är bara bra.. .för övrigt säger jag som många andra att stämningen är bra på TA... Vi har haft det värre kan jag minnas... Alla skriver olika och uttrycker sig olika ochdärför uppstår lätt missuppfattningar, ironi är kanske en av dom former att skriva som orsakar mest missuppfattningar om man inte gör det på rätt sätt men med lite tålamod och förståelse så funkar det...
Säger som Ali G "Keep it real"
[edit] Oavsett vad det finns för avdelningar på TA så är det bra att det även förs diskussioner på SWETA då kanske inte alla känner sig så säkra på det engelska språket att dom vill ta upp saker och ting där