ska nån rippa endres set ? börjar 22.30 på DJ MIXES-kanalen
*ska höra -- hoppas kallocain kommer med och touched by the sun remixen*
Sep-05-2003 20:07
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Lyssnar på john 00 flemming på psy-arenan nu..
Visste inte att han lirade psy öht
Låter bra gör det iaf!
Sep-05-2003 20:12
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
John 00 lira psy oxå...
E det bara jag som håller mig till technon här eller?
Sep-05-2003 20:14
AcidBrain™
Junior tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Skogen
Lyssnar på John Askew nu låter nice som f-n .
Väntar med spänning på AvB´s set
Sep-05-2003 20:20
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
skulle inte Armin börja 22:00 min klocka står på 22:25
Sep-05-2003 20:25
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
neh han börjar kl 22.30 vilket e ganska exakt nu
Sep-05-2003 20:30
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
YAYYY!
Armin nu
Sep-05-2003 20:32
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
vem ska man lyssna på efter Armin.
Woody van Eyden säger inte i mycket
får väl bli Dave Joy på Hard arena
Sep-05-2003 20:39
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Satan i gatan va Flemming är braaaaaa! Han lirar både på Psy och Trance...hör hans Psy set nu...vilket drag!!!!! asskön....han har aldrig gjort mig besviken...undrar om inte han hamnar bland mina top DJs om jag tänker efter!!!
Astral Projection rockade oxå!!!
EDIT: Är det någon som rippar några set? Raja Ram lirar inatt! Skulle vilja ha det settet sen....
___________________
Sep-05-2003 20:42
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
fan vad Armin äger!!!
otroligt set
Sep-05-2003 21:08
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
EDIT: Är det någon som rippar några set? Raja Ram lirar inatt! Skulle vilja ha det settet sen....
Jag rippar armins set nu, tänkte även rippa B&J's senare..
Det blir ju en liten konflikt mellan Dj Irish och Raja Ram
Rippar Raja Ram om jag lyssnar
Det är ju synd att allting krockar så förbaskat, annars hade man kunnat rippa allt man ville