Originally posted by Eagle`
Tor is Mr. ID-a-track-of-the-year
heh ja den tor is ni te schatten, die wist gewoon alles =).
en Eagle, ik suck ook in het id'en ze , das echt superrot, da klinkt dan superbekend in de oren en ge kunt der gene naam op plakken
en ja ik had ook liever de rising star versie gehoord, want zonder die vocals (behalve 'aaaah-aaaah' opt laatste =p) vond ik het niet zo speciaal.
heh btw, die stift heeft z'n nut bewezen, als die der ni was had ik geen gehandtekend tshirt gehad. tx eagle! =>
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Sep-07-2003 18:15
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by Gladius
heh ja den tor is ni te schatten, die wist gewoon alles =).
Idd, samen met Pumaz (<- kent er ook veel van) onze 2 wandelende trance-encyclopediën
Sep-07-2003 18:32
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
sniks graag gedaan voor die stift
edit : ik bekijk hier rest van men vinyl is omdak op een title ni kon opkomen, zou het kunnen dat armin quadrophonic - I can feel your love gedraaid heeft ?
Originally posted by CygnusX
Idd, samen met Pumaz (<- kent er ook veel van) onze 2 wandelende trance-encyclopediën
heh, normaal heb ik altijd moeite met het raden van een titel, maar op de een of andere manier lukte dat gisteren goed..
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Sep-07-2003 19:02
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
quote:
Originally posted by Eagle`
ooow en wat ook behoorlijk suckte was ne ganse avond met menne rugzak rondlopen, mor soit platen zijn getekend en da maakte veel goed, not the mention de sublieme Armin set
wat behoorlijk suckte was dat er constant een massa aan het klappen was, maar niet in het ritme..
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Sep-07-2003 19:03
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
quote:
Originally posted by tor8024
wat behoorlijk suckte was dat er constant een massa aan het klappen was, maar niet in het ritme..
haha
nu we toch bezig zijn.. Wat behoorlijk suckte waren die 2 vrouwen, van minstens 1m90, met hun haar in piekskes, die altijd voor menne neus kwame dansen (en die van tatanagirl) =).
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Sep-07-2003 19:08
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by tor8024
heh, normaal heb ik altijd moeite met het raden van een titel, maar op de een of andere manier lukte dat gisteren goed..
lol ge wist praktisch alles bekijk het contrast tss me=Eagle`<=>tor
edit: Armin doet mijn siggy alle eer aan trouwes
edit2: echt formidabel hoe die gast daar stond te genieten achter zen draaitafels, een en al fun had die gast
Ik zat ook wel met iets raar eigenlijk... bij 't begin van bijna elk lied haddek zoiet van 'aja das da' en dan bleek da een compleet ander lied te zijn :P
anyway, iemand enig idee welke versie van sunrise at palamos bostoen gedraaid heeft? en dieje remix van "the end" (the doors), van wie is dieje?
Sep-07-2003 19:58
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
en dieje remix van "the end" (the doors), van wie is dieje?
Op Marco V's site staat bij zijn playlisten ergens Tube Tech - The End (Boca Remix). Dat zou hem kunnen zijn.
Sep-07-2003 20:01
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Gladius
haha
nu we toch bezig zijn.. Wat behoorlijk suckte waren die 2 vrouwen, van minstens 1m90, met hun haar in piekskes, die altijd voor menne neus kwame dansen (en die van tatanagirl) =).
lol
die herriner ik me nog, schoon mokkes nie te doen
kheb er nie teveel last van gehad, heb me meer gestoord aan de 40jarige mislukte playboys die achter ons stonden. Alle ergeren zo erg wast nu ook weer nie.
edit2: echt formidabel hoe die gast daar stond te genieten achter zen draaitafels, een en al fun had die gast
ja da is gewoon nie normaal. Als ge Armin ziet verschijnt er automatisch bijna een glimlach op u gezicht. Da enthousiasme is echt ongelooflijk en da straalt hij enorm af op het publiek. Laat dezelfde set door een emotieloze dj spelen en je zult hem helemaal niet zo goed vinden.
trouwens er zijn maar 3 TA's tot het einde gebleven, zijn de rest geen echte?
om 7 uur werden we echt wel radikaal buitengezwierd, mike zen bis nummer werd zelfs gestopt. They pulled out the plug.
ps. Ongelooflijk hoeveel mensen er om 8 uur al wakker zijn (en op een rommelmarkt rondlopen in Lokeren), tja kmoest nog half uurke op men trein wachten.