wie van jullie gaan er eigelijk allemaal naar dance valley????? weet dat er een hoop gaan maar weet niet precies wie.
Greetz Muppet
Jul-02-2001 16:45
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
IK!!!!!!!!!!!!!
Kan echt niet wachten, ben er van 10:00 tot 24:00.
Ooooooooh en nog maar 5 dagies tot Sensation. Ik heb er dus wel zin in... Maakt me echt niet uit hoe er hier over gedacht wordt.. Ik ga me in iedergeval VET vermaken.
Kan echt niet wachten, ben er van 10:00 tot 24:00.
Ooooooooh en nog maar 5 dagies tot Sensation. Ik heb er dus wel zin in... Maakt me echt niet uit hoe er hier over gedacht wordt.. Ik ga me in iedergeval VET vermaken.
Remy ik heb een meeting georganisserd voor raremusicfinder.com maar als jij om 0:00 voor de ingang (of in de gang) van vak 119 staat.
you are welcome!!!!
Jul-02-2001 17:27
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by magrec
Remy ik heb een meeting georganisserd voor raremusicfinder.com maar als jij om 0:00 voor de ingang (of in de gang) van vak 119 staat.
you are welcome!!!!
Tof, ik zal proberen te komen.