|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by robin
posts van somige mensen moet je idd niet te serieus opvatten maar voor siesta gaat dat gewoon niet op.. hij gaat te ver.. kleuter |
Nou, als zelfs Robin het ook al vindt 
Geintje ! 
Maareh.. Biohazard, datum heeft er niets mee te maken hoe lang je hier zit, maar het was zo van "onder welke steen heb jij gezeten?".
Hij heeft gewoon al heel lang dingen lopen verzieken hier, en heel veel mensen hadden last van hem. Ik heb echt alles geprobeerd, en het ook gewoon aardig gevraagd en hem waarschuwingen gegeven. Maar het houdt gewoon een keer op. Ik ga andere mensen hun 'forumvreugde' of hoe je het ook wil noemen niet laten verzieken door 1 persoon.
Op een gegeven moment is echt de maat een keer vol. Dat is al eens eerder gebeurt, maar toen heb ik de ban tijdelijk laten zijn. Dacht dat hij er van geleerd had. Niet dus. Dan is het over voor me.
Ik denk echt dat weinig mensen het erg vinden. Hooguit 2, plus hij zelf. Dus sorry, die ban gaat niet weg.
Greetz,
SnuggLe
Sep-20-2003 12:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
jongens nemen jullie dit niet allemaal te serieus?
dat gerrit zo op jou specifiek doorgaat heeft er mee te maken dat je elke freakin keer er op reageert.je kan die dude ook gewoon op ignore zetten. Beetje jammer deze ban, lekker ook als je de ultieme TA Holland Party geschiedenis over een paar jaar checked,zie je Addiction part 1 (waar blijft 2 dan? ) en een ene Dj Siesta, maar die is geen ta'er meer want hij pest.
Kom op hey,of je pest terug,of je doet mode + zelfspot of ignore 4 life. Vind de laaste tijd hier al weinig gebeuren en word straks alleen maar minder. Gaan we ons allemaal strikt aan de regels houden alleen om over trance te posten,krijg je een leeg forum,tis lately weinig trance meer hier namelijk 
Ja ok,AvB,erg vernieuwend allemaal
Anyway,bram dude,verwijder die ban gewoon lekker,je laat je alleen maar nog meer kennen nu
|
|
Sep-20-2003 21:30
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 06:26.
Forum Rules: