Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, DJ Siesta is nu gesuspend, en heb voor een algehele ban gevraagd, voor altijd dus. Ook zijn ander aliassen (accounts) probeer ik aan te laten pakken.

Iemand erop tegen? Zeg het dan nu, of zwijg voor altijd

Beetje overdreven?

Je moet die post van hem gewoon een beetje luchtig nemen, zie de humor er van in

Old Post Sep-19-2003 15:50 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Biohazard
Beetje overdreven?

Je moet die post van hem gewoon een beetje luchtig nemen, zie de humor er van in

Jij zit hier nog niet langer ofzo??
Ik ga hier niet eens op in. Die mongool zit al eeuwen moeilijk te doen, en de hele discussie is al een keer gevoerd.
Hij blijft gewoon gebanned. Denk dat je een van de weinige bent die het erg vindt.

Old Post Sep-19-2003 16:52 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

quote:
Jij zit hier nog niet langer ofzo??
Ik ga hier niet eens op in. Die mongool zit al eeuwen moeilijk te doen, en de hele discussie is al een keer gevoerd.
Hij blijft gewoon gebanned. Denk dat je een van de weinige bent die het erg vindt.

Kijk eens naar mn registreer datum, en ik lurk hier al veel langer dan jij hier zit Maar dat doet er niet toe.

En dat ie al eeuwen moeilijk zit te doen weet ik, maar een permban vind ik overdreven.

Old Post Sep-19-2003 18:03 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

posts van somige mensen moet je idd niet te serieus opvatten maar voor siesta gaat dat gewoon niet op.. hij gaat te ver.. kleuter

Old Post Sep-19-2003 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by robin
posts van somige mensen moet je idd niet te serieus opvatten maar voor siesta gaat dat gewoon niet op.. hij gaat te ver.. kleuter

Nou, als zelfs Robin het ook al vindt
Geintje !

Maareh.. Biohazard, datum heeft er niets mee te maken hoe lang je hier zit, maar het was zo van "onder welke steen heb jij gezeten?".
Hij heeft gewoon al heel lang dingen lopen verzieken hier, en heel veel mensen hadden last van hem. Ik heb echt alles geprobeerd, en het ook gewoon aardig gevraagd en hem waarschuwingen gegeven. Maar het houdt gewoon een keer op. Ik ga andere mensen hun 'forumvreugde' of hoe je het ook wil noemen niet laten verzieken door 1 persoon.
Op een gegeven moment is echt de maat een keer vol. Dat is al eens eerder gebeurt, maar toen heb ik de ban tijdelijk laten zijn. Dacht dat hij er van geleerd had. Niet dus. Dan is het over voor me.
Ik denk echt dat weinig mensen het erg vinden. Hooguit 2, plus hij zelf. Dus sorry, die ban gaat niet weg.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Sep-20-2003 12:10 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Wat is het standpunt van Blik omtrent de ban van Siesta, mag aannemen dat het geen éénmansactie is van Snug ??

Down-Under was da bomb

Old Post Sep-20-2003 12:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat is het standpunt van Blik omtrent de ban van Siesta, mag aannemen dat het geen éénmansactie is van Snug ??

ik ben het helemaal met Snuggle eens (heb ik hem ook verteld in het mod-forum), ik heb Siesta een tijdje geleden ook al een waarschuwing gegeven, en dan is hij ook al een keer suspended geweest. Dus het is genoeg geweest...

Het was weliswaar niet ontzettend erg wat die nu deed, maar het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Hij heeft zijn kansen gehad, en verspeeld

Old Post Sep-20-2003 14:22 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

quote:
Nou, als zelfs Robin het ook al vindt
Geintje !

voor zo ver ik weet is meneer een goede dj maar als je je zo blijft gedragen kom je ook nergens..

Old Post Sep-20-2003 14:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

jongens nemen jullie dit niet allemaal te serieus?
dat gerrit zo op jou specifiek doorgaat heeft er mee te maken dat je elke freakin keer er op reageert.je kan die dude ook gewoon op ignore zetten. Beetje jammer deze ban, lekker ook als je de ultieme TA Holland Party geschiedenis over een paar jaar checked,zie je Addiction part 1 (waar blijft 2 dan? ) en een ene Dj Siesta, maar die is geen ta'er meer want hij pest.

Kom op hey,of je pest terug,of je doet mode + zelfspot of ignore 4 life. Vind de laaste tijd hier al weinig gebeuren en word straks alleen maar minder. Gaan we ons allemaal strikt aan de regels houden alleen om over trance te posten,krijg je een leeg forum,tis lately weinig trance meer hier namelijk

Ja ok,AvB,erg vernieuwend allemaal

Anyway,bram dude,verwijder die ban gewoon lekker,je laat je alleen maar nog meer kennen nu

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Sep-20-2003 21:30 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Blik

Het was weliswaar niet ontzettend erg wat die nu deed, maar het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Hij heeft zijn kansen gehad, en verspeeld

sorry maar ff puur "zakelijk" gezien kom je hier met een punt die nog kant of wal raakt.
de druppel die de emmer deed overlopen voor wie? voor een moderator van het tranceaddict forum. Moderators horen bikkels van steen te zijn en niet eens te reageren zelfs op dit soort "humor" .

Bij een vorig moderator incident,genoemd Henkie Homofiel,waren jou acties ook al diep triest Blik,word het niet is tijd voor een andere baan? Of naja,wat anders in ieder geval want je brengt geen toegevoegde waarde aan dit forum imo. Als er problemen zijn laat je es wat van je horen en kies je heel wijselijk de meederheid van het forum zodat mensen je niet meer niet lief gaan vinden. Heb je uberhaupt een eigen mening? Sorry hoor,even goede vrienden (uhmm) maar sja,wees es eerlijk ouwe

Old Post Sep-20-2003 21:39 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by FunkySimon

anders zeg je gewoon niks en ga je naar de balie "gevonden voorwerpen" bij de hema
mischien dat ze daar je ballen gevonden hebben

Old Post Sep-20-2003 23:21 
Jesse
Gaming TrancEaddict

Hmm ik moet wel erg lachen om de laatste reply van RV maar ff ter zake:

Snuggle, je vraagt iedereen naar hun mening over de permanente ban..Biohazard geeft m en dan zeg je "hier ga ik niet eens op in"...Da's niet consequent he. We weten allemaal hoe de verhouding Snuggle - Siesta is maar t moet niet resulteren in een ban omdat jij toevallig een mod bent. Als t tegen een ander was geweest, die geen mod ability heeft, zou je dan ook tot deze beslissing komen?

Het neigt allemaal erg naar een persoonlijke vete. Ik kan me voorstellen dat Siesta het bloed onder je nagels vandaan haalt maar dan nog. Het blijft Internet. Misschien een idee om op een feest elkaar 'toevallig' tegen t lijf te lopen? Je typt sneller iets dan dat je t in iemands gezicht zegt.

Old Post Sep-20-2003 23:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease!! Define this track (6) :)) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYelle - A cause des garçons (Tepr remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:26.

Forum Rules: