Rondom Arnhem zijn nu vette controles De A325 is helemaal afgesloten, alle auto's worden een fuik ingeloosd.
quote:Originally posted by Sabina Rondom Arnhem zijn nu vette controles De A325 is helemaal afgesloten, alle auto's worden een fuik ingeloosd. ik las het op cc drugscontrole... en vliegtuigcontrole op snelheid
___________________ .
Whahahaha... weet je welke plaat voorbij kwam: Tiesto Traffic!
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Whahahaha... weet je welke plaat voorbij kwam: Tiesto Traffic! nu bezig: speedy j - pullover
Die cover van pull over was echt te erg!
___________________ This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
quote:Originally posted by Biohazard Die cover van pull over was echt te erg! Daarvoor ook al 3 classics in 1 plaat: T99 - Anastasia, Human Resource - Dominator en Marshall Masters - Stereomurder... Echt zoooooooooooooo origineel
Ik hoor ze op PF ook al klagen
Zit nu te luisteren en vind het op zich wel ok. Ben ook wel moe, maar vind het al iets beter dan 6 maanden geleden
___________________ Allemaal gelul!!
is bass-d and king matthew niet uitgezonden de enige set die ik nu echt wil horen grrrrrr