Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus
In gewoon Nederlands is het "gegroet lezers" jaja..2 jaar Gymnasium *schaam schaam*
Haha, wederom ben je mijn partner.
Ik hield het gym ook na twee jaar voor gezien.
Fuckin' klassieke talen. Ik vraag me nog steeds af waarom ik ooit voor gym had gekozen, i.p.v. atheneum. En uiteindelijk doe ik HBO
Tja... aan het begin van je studie wil je eruit halen wat erin zit, maar uiteindelijk heb je zoiets van: ... ROT OP
Jul-04-2001 16:23
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Nou, ik heb nog nooit een gymnasium van binnen gezien... Alles lekker met een omweg gedaan. Mavo, Mbo en straks (als ik er nog zin in heb) HBO...
Jul-04-2001 16:26
Dwingo
RebelChild
Allemaal leuk en aardig, maar we dwalen af:
gewoon allemaal binnenkort een keer inloggen op mIRC.
Kanaal, server e.d. zijn hiervoor reeds ergens genoemd
Jul-04-2001 18:20
eXos
The Delight
Ja, dus:
/server efnet.vuurwerk.nl
#taforum
Jul-04-2001 20:49
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
quote:
Originally posted by Dwingo Allemaal leuk en aardig, maar we dwalen af
hehe, in elke thread dwalen we af, dus deze kan er ook nog wel bij dacht ik zo...
quote:
Originally posted by -=WVG=-
hehe, in elke thread dwalen we af, dus deze kan er ook nog wel bij dacht ik zo...
Klopt, maar alles blijft lekker overzichtelijk als we gewoon een nieuwe thread starten met de titel: je schoolloopbaan ofzo.
Alleen zul je zien dat als er een thread over schoolloopbanen is (wat een dom woord ), dat iedereen dan ineens over mIRC enzo gaat posten.
Ach ja, boeie
Jul-05-2001 12:09
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
quote:
Originally posted by Dwingo
Klopt, maar alles blijft lekker overzichtelijk als we gewoon een nieuwe thread starten met de titel: je schoolloopbaan ofzo.
Alleen zul je zien dat als er een thread over schoolloopbanen is (wat een dom woord ), dat iedereen dan ineens over mIRC enzo gaat posten.
Ach ja, boeie
haha, ja inderdaad...
Ach ja, ik heb vakantie, dus niet zo'n behoefte aan een "school-loop-baan-thread"