|
|
|
|
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
Sep-24-2003 18:22
|
|
|
 |
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
Jon O'Bir
Deze gast heeft een platenkeuze en opbouw waar menig Tiesto, Van Dyk of Armin nog wat van kan leren.
James Zabiella
Je kan hem wel de Dave Clarke van de progressive noemen, de trucjes die hij uithaalt met zn effectenbak en CD decks zijn gewoon subliem
Eddie Halliwell
Hij is een van de enige harde DJs die ik kan waarderen. Zijn combie van UK Hard House, Hard Trance en een klein beetje techno/Hardstyle, gecombineerd met gek scratchwerk is TOP
Sep-24-2003 18:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Oke, ik zal ook even een lijstje eringooien:
DJ San: Ook wel bekend als Solid Sessions dacht ik (supercd Visions!!). Waar blijft hij nou??? Ik hoor niets meer van hem! Jonge kerel, die heeeeeeeeeeeeeerlijke progressive maakt!
Alexander Kowalski: Heerlijke wat diepere techno, jammergenoeg draait hij niet echt heel veel in Nederland. Live erg sterk, op Awakenings heb ik me goed vermaakt bij hem. Zijn nieuwe album Progress is nu een tijdje uit, maar die is niet zo goed als zijn oude cd.
Antiphus: Onze eigen Andreas Is een toptalent, en gaat het helemaal maken nu hij de TWIX talent room heeft gewonnen. Jammergenoeg alleen een hele tijd niet meer horen draaien (wanneer krijg ik nou die demo mix?)
Dazzle: Deze man van de blackhole is misschien wel beter dan Tiesot en al die andere namen daar. Alleen nooit echt doorgebroken. Draait toptrance die nooit gaat vervelen, en veelal onbekend is. Beetje tegen de progressive aan.
Pascal FEOS: ook een ster van Awakenings Festival, die jammergenoeg OOK te weinig draait in NL. Zijn cd Self Reflection vind ik de beste cd van 2002, lekker wat diepere rustige techno!!!
Andere namen: Stigma (Noors, zou in NL geboekt moeten worden), Quintin, Verdine Bel, Eye-Riz, DJ Jaimy, Jack de Marseille...
En idd, Lemon 8 is al redelijk bekend, al draait hij niet echt veel ofzo :S
Verder dj's die met pensioen mogen (Old DJ's): Ferry Corsten en DJ Jean ofcourse.
Sep-25-2003 09:19
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:56.
Forum Rules: