haha...henkie..jij bent natuurlijk degene die de master in cool is
ik wil graag wat nieuwe foto's plaatsen maar me scanner is naar de kanker...scant alleen maar blauw/paars/zwart en hij maakt rare geluiden..damn
dus eerst ff weer wat oudjes
deze is 2 jaar oud...
deze is ook 2 jaar oud....
deze is recent....ik was een beetje melig...maar zo raar ziet ik er altijd uit ....
tjek dat spijkerjasje Henkie..hip man kraagje op haha
Nu ken ik dat koppie van je wel onthouden... Als ik je op een feestje tegen kom trek ik je wel ff aan je kraagje (LOL)
Jul-06-2001 10:33
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Keej ff wat foto's zoeken
Ik sta links. Foto van trance energy in Eindhoven vorig jaar April.
Ik sta hier als 2e van links vraag me niet hoe die meisjes heten want dat heb ik niet gevraagd
HAHAAHA OK DAN IK HEB DEZE FOTO NIET EERDER geplaatst op een site (Behalve dat ie op www.party.glow.nl staat
Sensation vorig jaar
EN dan nog een foto van Miss P op sensation met haar tong
Jul-06-2001 10:36
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
HEHE
Vaassen de gekste
Greetz to Mark Z. en Sander de W. uit Vaassen
SLIk, snuif, proest...
Jul-06-2001 10:42
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by magrec EN dan nog een foto van Miss P op sensation met haar tong
nu weet ik weer waar die tongenfetisj vandaan komt
en nog een foto van M5, Bellie, Miss P en Cold op Qlimax
tjek die doppen haha
Jul-06-2001 10:45
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Hey!
Snuggle.. je hebt gelijk die mensjes die jij beschrijft zijn nog net ietsie erger Als je nog eve verder gaat.. die candy lamers.. haha.. lol..
LoL @ Petrus .. mijn foto zal er ooit wel kome.. ik maak wel "actie" (*denk* *denk*) fotos op vakantie..thuis hebbe we ook geen scanner..
En vriend van mij die digitaal cameratje zou overneme van een gast.. nou die vriend van mij heeft die gozer 2 uur in rotterdam late w8e lol.. is niet gegaan lol Digitaal cameratje ist er dus ook nie.. en staat niet op nr1 van "nog aan te kopen"
En Magrec.. man man.. je vraagt de namen niet? Was dattan?! Je wil ze toch leren "kennen".. althans dat moeten ze denken Slecht hoor
Zo ik gaat naar me nieuwe acda en de munnik cd luistere :P