MojjMojj : jag tycker du ska vara glad att du inte fyller år i november i alla fall!!
Själv måste amn vänta ett helt år + nåra månader innan man kan gå på sånna där saker
Sep-29-2003 21:50
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
vad har dom för lokaler i Linköping förutom JAS-hangarer.
(det är väl där dom gör JAS plan?)
Sep-30-2003 09:44
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
är det 18-års ?
Sep-30-2003 13:21
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Ticket release date:
10 Oct 2003
750 tickets
Price:
Presale: 180 kr
Door: 200 kr ( if available )
more info soon !
Stay tuned
___________________
Tom Cloud - Told You So
Sep-30-2003 15:30
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
djuriskt gjutet, vilken megahelg! (kör hårt med "mega" idag )
___________________
man with no sig
Sep-30-2003 15:37
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.
Pjox: okey, kan jag hålla med om.. men eftersom jag är så otroligt smart, snygg och allmänt bäst så umgås jag bara med äldre & mer mogna personer som exempelvis Vizay (*hahahahahhaha* ) Så jag tänkte att det är mer synd om mig eftersom jag inte kan umgås med andra "nollor" som inte får komma in på festen
Fast jag kan ju också ha helt fel
Sep-30-2003 16:49
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
det vore väl kul men kan man köpa biljetter i sthlm då eller?
___________________
http://www.advantico.se
Sep-30-2003 17:05
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden
Re: !!!
Jag kommer nog då..Tracid brukar köra riktigt bra musik i sina set!
Var köper man biljetter när dem släpps?
quote:
Originally posted by Glorie Alla TA's får komma till mig innan om de vill. Det går bra Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc
FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig hehe
Trevligt då får jag la komma inom
___________________
Sep-30-2003 17:21
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
jag tror de kommer säljas i sthlm me.. tex.. näre gäller såna som inte bor i sthlm eller andra städer där det säljs.. kan ja köpa ut OM jag får pengar
Nyx! (inom e ett ord ja inte använder, men eftersom anna från skåne, säger inom fattar jag) Klart du får komma
___________________
Tom Cloud - Told You So
Sep-30-2003 17:41
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
varför är det 16-årsgräns
___________________
man with no sig
Oct-07-2003 19:01
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by reveal
varför är det 16-årsgräns
Så att jag också ska kunna få gå
MojjMojj : haha, äldre okej.. men kan man kalla Vizay särsilt mogen?