Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Devotion-flicka - vem är hon?
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

that would be me

du kanske såg mig där, gick fram och gav henne en skiva också

Old Post Nov-04-2003 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
Sen kan vi ha ett brölopp här på TA...reveal kan starta en bröllops-tråd

HAHA pax för att vara brudtärna!

Old Post Nov-04-2003 17:31  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

Pax på kyrko DJ (får spela bröllops musiken med lite högre bpm )

Old Post Nov-04-2003 20:51  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Dunno Hur slutar det ?

Efter att kolla genom denna tråd så måsta jag ju bara fråga hur det slutade. Fick du ngn klarhet i vilken den flickan var eller är hon fortfarande ett mysterium. Jag måste säga att dessa historier allt för sällan får ett gott slut. Därför hoppas jag att denna är den som ändrar den statestiken. Keep looking the answer is out there.

Mail me

Old Post Nov-14-2003 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by JayBee
Pax på kyrko DJ (får spela bröllops musiken med lite högre bpm )

ta o remixa den kanske :P

Old Post Nov-14-2003 12:37  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: LOVE AT FIRST SIGHT

quote:
Originally posted by morakickers
bor du i värnamo?

Njae...bodde en bit utanför. Nu bor och pluggar jag i Växjö

www.laszlo.se

Old Post Nov-15-2003 18:56 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Hur slutar det ?

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Efter att kolla genom denna tråd så måsta jag ju bara fråga hur det slutade. Fick du ngn klarhet i vilken den flickan var eller är hon fortfarande ett mysterium. Jag måste säga att dessa historier allt för sällan får ett gott slut. Därför hoppas jag att denna är den som ändrar den statestiken. Keep looking the answer is out there.

Hon var uppenbarligen upptagen. Men jag har börjat äta och så nu igen, så jag tror jag klarar mig

www.laszlo.se

Old Post Nov-15-2003 18:58 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJLilJo
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2001

Det är alltid så att de som är fina är upptagna... Men jag måste citera min kompis som svarade på detta med: "För dem, måste man köra med en speciell teknik" - Keep on going säger jag...

Old Post Nov-15-2003 23:52  Sweden
Click Here to See the Profile for DJLilJo Click here to Send DJLilJo a Private Message Add DJLilJo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

ähh det håller jag inte med om. girls are like buses, you miss one, take another

du tror du har hittat den finaste och bästa, men veckan efter så grusas de teorierna när du ser en ännu bättre

Old Post Nov-16-2003 12:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Exclamation Life´s a Bitch !

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Hon var uppenbarligen upptagen. Men jag har börjat äta och så nu igen, så jag tror jag klarar mig

Jag måste ändå säga att jag tycker det var coolt att leta på det sätt du djorde. Huruvida det skulle bil sen kan bara snillen spekulera i !
Men så länge man följer sina instinkter och hjärta så gör man massa konstiga men lärorika val. Men loppet är inte kört tro mig man behöver bara jobba ur en annan vinkel. Så tuta och kör tills däcken tar slut. Man ska inte sitta på hemmet och tänka att : Fan varför pröva jag inte fullt ut. Det är spänning och passion man behöver för att leva. Trygghet och tillit för att överleva.
Bye for now !!

Mail me

Old Post Nov-16-2003 15:02  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matiilda
tranceaddict in training

Registered: Nov 2003
japp - det är jag!

Hejhallå!

Ehm, först måste jag ju tacka för alla komplimanger

Anledningen till att det har tagit mig en månad att svara är för att jag har haft helt sjukt mycket att göra...
Apropå mitt civiltillstånd, som ju diskuterats fram och tillbaka på den här sidan, så kan jag avslöja att jag är singel. Japp. Men jag vet inte om jag är särskilt sugen på ett Tranceaddict-bröllop faktiskt...

Jag är mest fascinerad över hela debatten, och är faktiskt lite nyfiken om Lazlo verkligen började knacka dörr runt hela stockholms län och tröttnade, eller om han gav upp redan innan?
Oavsett, det måste nog va bland det största besvär en kille nån gång genomgått för att få tag på mig...!

Tips till nästa gång, om det skulle hända att nån som läser det här råkar ut för kärlek vid första ögonkastet som Lazlo verkar ha gjort - GÅ FRAM OCH SÄG HEJ. Jag lovar, ingen tjej tar illa upp av ett hej, även om hon nu skulle råka vara upptagen, ointresserad eller nåt liknande...

Jaja, keep up the good work grabbar. Ni har ju lyckats förgylla mitt liv lite iaf, haha

Old Post Dec-01-2003 09:32  Sweden
Click Here to See the Profile for matiilda Click here to Send matiilda a Private Message Add matiilda to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003
Re: japp - det är jag!

quote:
Originally posted by matiilda
Hejhallå!

Ehm, först måste jag ju tacka för alla komplimanger

Anledningen till att det har tagit mig en månad att svara är för att jag har haft helt sjukt mycket att göra...
Apropå mitt civiltillstånd, som ju diskuterats fram och tillbaka på den här sidan, så kan jag avslöja att jag är singel. Japp. Men jag vet inte om jag är särskilt sugen på ett Tranceaddict-bröllop faktiskt...

Jag är mest fascinerad över hela debatten, och är faktiskt lite nyfiken om Lazlo verkligen började knacka dörr runt hela stockholms län och tröttnade, eller om han gav upp redan innan?
Oavsett, det måste nog va bland det största besvär en kille nån gång genomgått för att få tag på mig...!

Tips till nästa gång, om det skulle hända att nån som läser det här råkar ut för kärlek vid första ögonkastet som Lazlo verkar ha gjort - GÅ FRAM OCH SÄG HEJ. Jag lovar, ingen tjej tar illa upp av ett hej, även om hon nu skulle råka vara upptagen, ointresserad eller nåt liknande...

Jaja, keep up the good work grabbar. Ni har ju lyckats förgylla mitt liv lite iaf, haha

Fel på tangentbordet eller

Old Post Dec-01-2003 09:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Devotion-flicka - vem är hon?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune, perhaps by Sharpside? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBT - "Force of Gravity" (Terminalhead Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:58.

Forum Rules: