Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Imagine
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WoberT
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Linköping, Sweden

jag va ju där oxå.. =D hälsade ju på dig Glorie..

Festen va riktigt bra arrangerad måste jag säga.. jäkla synd att folk inte dök upp men det har sina förklaringar som jag inte tänker gå in på här.

MYCKET bra set av djs:en måste jag säga.. jag dansade så gott jag kunde o stod längst fram långa stunder för att försöka få igång folket men det va lönlöst kändes det som.. hade precis varit sjuk o sängliggande i feber o hade ruskigt ont i halsen den kvällen men det stoppade inte mig.. åkte dock hem vid 2 eller nåt.

lokalen är rätt tuff men inte den ultimate för den sortens musik.. kändes som att man satt inne i en baslåda ungefär.. basen va lite för bumlig.. men annars va det bra ljud.. lasrarna va riktigt härliga.

ett stort plus va mjölkbaren som Ungdomens Nykterhetsförbund hade där.. serverade mjölkdrinkar för 15:-/st .. himmelskt goda va dom.. riktiga jordgubbar o glass o mjölk o allt möjligt fanns det..

nästa gång hoppas jag att det kommer mer folk så kommer det att bli hur skoj som helst.


___________________

Old Post Nov-13-2003 11:06  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

quote:
Originally posted by WoberT
jag va ju där oxå.. =D hälsade ju på dig Glorie..


ahhh, så Wobert har hittat tillbaka hit igen trevligt...

Å jepp, det e alltid lika kul att träffa dig, du e jämt så glad PLUS att man får en kram


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-13-2003 16:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Linköping, Sweden
Dog Running

quote:
Originally posted by Glorie
ahhh, så Wobert har hittat tillbaka hit igen trevligt...

Å jepp, det e alltid lika kul att träffa dig, du e jämt så glad PLUS att man får en kram



hehe klart man måste va glad ju...

o kramas måste man göra .. förlänger livet


___________________

Old Post Nov-13-2003 20:12  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Imagine
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlz Help =) [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVitalic - Second Lives [2012]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!