Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > CD ou VINYL?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

quote:
Originally posted by BRAZUKA
Q LINDO

amor a primeira vista...hehe, eu jah tinha visto uma reportagem no site radiodj.com.br sobre esse ekip ai, muito foda uhuhuh !
axo vou jogar na loteria pra ver se eu ganho, dai se eu ganhar vou comprar um monte e dar d presente pros TAs aki uhuhuhuh(sonhar naum custa nada neh?)


po velho é isso ai! lembre-se dos seus companheiros, o presente acho q pode ser igual pra todos


___________________
empty

Old Post Oct-21-2003 10:17 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco



Registered: Jul 2002
Location: Sao Paulo

heheh essa technics veio pra competir com as outras CDJs... é so questao de tempo...

Old Post Oct-21-2003 17:55  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco



Registered: Jul 2002
Location: Sao Paulo

ah esqueci...custa uma bagatela de +-5000!

Old Post Oct-21-2003 18:02  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

hehehe a cdj 1000 da pioneer deveria custa isso a um tempo atraz


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-21-2003 18:55  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco



Registered: Jul 2002
Location: Sao Paulo

hehee o valor dela nao foi definido, esse meu valor foi uma chutada...

Old Post Oct-21-2003 19:12  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BRAZUKA
Oldschool Trance Lover!!!



Registered: Sep 2003
Location: Maceió, BRAZIL

quote:
Originally posted by Martinez
po velho é isso ai! lembre-se dos seus companheiros, o presente acho q pode ser igual pra todos


naum se preocupe, caso eu venha ganhar mesmo algum dia vou fazer isso sim...vcs vaum ver

PS:isso caso eu ganhe claro...


___________________
...

Last edited by BRAZUKA on Oct-22-2003 at 01:02

Old Post Oct-22-2003 00:49  Brazil
Click Here to See the Profile for BRAZUKA Click here to Send BRAZUKA a Private Message Add BRAZUKA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Furel
I know you want me



Registered: Jul 2002
Location: Belo Horizonte

Nossa, muito doida orange...


___________________

Old Post Oct-22-2003 02:30  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sky6-BR
tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Nikity, Rio de Janeiro
Smiling Frog Essa é a real !!!

Não importa se seja com vinyl, cd ou mp3. O que importa é que vc faça o que estiver afim e tocar o que lhe agrada não pq um babaca chega no meio do set e te pede uma música. A questão é que vc tem que fazer o que vc gosta não importa como. Basicamente começei arrrr...anhando os meus discos da Xuxa é isso aí Xuxa mesmo depois quando fui vendo que gostava do que fazia e curtia akilo passei a colecionar uns vinis e outros, depois de um certo tempo percebi que a tecnologia estava melhorando e que cada vez mais os vinis bons as vezes só tinham poucas músicas que vc curtia dai em diante passei a utilizar CDJ porém vale muito a pena vc ao menos experimentar o vinil só que vinil em certos locais é difícil, o cd não tanto & o mp3 quase jogam no teu HD. Aí vc é quem decide o que melhor te agrada e o que não vá doer tanto no teu bolso. O que importa é que quando vc estiver mixando vc esteja se divertindo muuuuiiita coisa e mantendo sua KbÇa erguida não importa o k vc esteja usando. O que importa é ser Feliz.


___________________
Muita paz, saúde, proteção & luz a todos os irmãos.

Last edited by Sky6-BR on Oct-29-2003 at 05:19

Old Post Oct-29-2003 05:14  Brazil
Click Here to See the Profile for Sky6-BR Click here to Send Sky6-BR a Private Message Add Sky6-BR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe



Registered: Dec 2002
Location:

Xuxa!!!
Q começo inusitado, hahahaha

A proposito, vc é meu conterrâneo, sou d Nikity City tb, hehe

Concordo e volto a dizer oq falei no começo do tópico, vale mais oq vc consegue em termos d resultados e oq for melhor para vc. Só acho q deve rolar uma certa ética e conciência d nao usar CD d mp3 d musica alheia se vc tiver condição d comprar o disco, afinal isso fere a industria q é a base da nossa cultura musical eletronica.
Eu acho vinil um tanto mais interessante (embora anti-pratico), mas vejo varias vantagens em se usar cd tb.

Old Post Oct-29-2003 05:26  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mvt
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Belo Horizonte , Brasil

p/ min o melhor é o q vc pode ter seja cd, vinyl ou mp3.eu por exemplo não tenho condiçoes $$ de comprar vinyl e nem cds(importados) e muito menos uma mesa de dj , então o jeito é mp3 mesmo.direto toco em festas d amigos(as) meus e uso o TRAKTOR 2.0(mixer d mp3s)q da pro gasto , toco a noite inteira sem nenhum problema. não sou dj profissional mas se fosse eu tb não descartaria a possibilidade de usar o final scrach por exemplo.não estou dizendo q usar mp3 é a soluçao mas sim uma boa opção.

Old Post Oct-29-2003 12:59  Brazil
Click Here to See the Profile for mvt Click here to Send mvt a Private Message Add mvt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

no Brasil, acho q a unica opção viável pra começar é essa


___________________
empty

Old Post Oct-29-2003 13:30 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

é realmente pra nossa realidade tem q ser cd...so se vc ganhe muito bem sei la...uma pena q o pro-vinil esteja tao devegar...


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-29-2003 18:09  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > CD ou VINYL?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- 2005 Tune Needs IDing ---- [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division - On The Bandwagon (Beating Their Drums) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:57.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!