|
| quote: | Originally posted by DjRV
ik begrijp rudy volkomen;-)
op parties zie je het steeds meer,gastjes van 16 die idd dansen wat het beste als een "springnicht" uit te leggen valt.Die gastjes zijn zoooooooooo onwijs irri,sta je daar met je wappie bek,komt er weer zo'n gastje voorbij springen met zo'n domme IK ZUIP,JIJ WIJF,NEUKUH?LEKKA SPRINGUH! look.Volgens mij zijn dat de gastjes die van r'n b zijn afgestapt omdat alle females in die scene lopende soa verzamelaars zijn.Dus kijken ze bij ons;-). Nee ik zou niet iemand neer slaan om dat ie springt,ik pak liever me axe deo en spuit zijn richting in met een aansteker ervoor.ff kijken hoe hoog ie dan springt |
Jij bent echt diep triest..gewoon zielig voor je als je met zo'n mentaliteit op een feest bent...godver wat ben jij een kneuz zeg.....
| quote: |
Originally posted by DjRV
Echt slim ben je trouwens niet,wat had jij voor wiskunde op je school?
30 juni 1982,dan ben ik dus niet net 18 geworden maar 19,gekke toellie
|
En sneu van je om "wiskunde" als argument te gebruiken om iemand als dom te beschouwen.....dan ben je zelf ook niet echt slim.....want het slaat als een kut op een drumstel...........
"owh mijn cijfer wiskunde was hoger dan die van jouww LEKKER PHUUUHUUU!!!!" zielige pik............
| quote: |
Ga nou niet dapper lopen doen met je verhaaltjes dat het slecht met me afloopt als ik wat bij jou zou proberen,das beetje kinderachtig |
sukkel...........je ziet zelf nieteens hoe zwaar kinderachtig jezelf gedraagt...........
groeten
Last edited by New Wave on Jul-07-2001 at 10:56
|