|
|
|
|
 |
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
|
|
|
Jul-08-2001 16:28
|
|
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gasten En daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;p
Kan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe*
hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz*
iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet!
BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen* |
yep. 
Jul-08-2001 17:05
|
|
|
 |
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
Deze is ff namens donna en mij.
Volgens begrijpen jullie het nog steeds niet helemaal goed dus ik zal onze standpunten even uitleggen.
Om te beginnen,als er 2 mensen zijn die naar een feest gaan voor het feest en voor de muziek zijn wij het wel.Alleen kan je niet ontkennen dat het publiek van een feest ook erg belangrijk is voor de sfeer ect ect.Feesten met de grote van sensation hebben helaas tegenwoordig de aantrekkings kracht van een publiek wat er eigenlijk niet huis hoort.
De zo ge hete TMF gastjes(er zullen nu wel weer wat mensen zich aangesproken voelen enzo).Wij gaan liever niet meer naar dat soort feesten omdat we daar het gevoel van een grote familie missen(hoewel sensation 1 wel onwijs dope was).Feesten zoals wildlife in de melkweg zijn btw nog 1 van de weinige feesten waar iedereen voor de muziek komt.Maar goed ik dwaal af;Springnichten.Het kan me geen ene fuck schelen wat voor nationaliteit,kleur ogen,kleur haar,gewicht,geslacht,kleding OF dansstijl hebt.We leven in nederland en iedereen is vrij om te doen wat ZIJ willen.Er zit alleen een grote maar aan vast.Steeds vaker komen er meer mensen die met die style dansen,fijn moeten ze allemaal zelf weten,alleen doen ze dat op een onwijs irritante manier.Sta je lekker te spacen,botst er weer zo'n gozer/meid tegen je aan.En op een moment dat je zo nodig iemand ANDERS lastig moet voelen met wat je doet en dan bedoel ik echt lastig vallen,ga ik je erg irritant vinden.Ik ben zelfs wellus van een feest weggegaan omdat je geen nergens normaal kon dansen omdat ze allemaal tegen elkaar aan stonden te springen.En jongens,als ik post dat ik met een axe deo+aansteker mensen hoger ga laten springen,neem dat dan niet serieus ofzo?Ik ga niet quoten,daar heb ik geen zin,maar er kwamen reply's die hier op leken: "Axe + aansteker??Agressie hoort niet thuis op een feest!als ik je zie ram ik je op je bek" <-Makes sence?not really.Conclusie: Doe gewoon wat je leuk vind maar val geen andere mensen lastig,das het enige wat we proberen te zeggen,jammer alleen dat daar zoveel posts voor nodig zijn.
Last edited by DjRV on Jul-08-2001 at 19:34
|
|
Jul-08-2001 19:27
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:19.
Forum Rules: