Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
michiel
DJ RUSH



Registered: Sep 2000
Location: The Hague, Holland!!!

quote:
Originally posted by basvh


ik zeg niet dat je zo moet dansen maar je kan het wel een keer proberen zo erg is het echt niet hoor


het gaat er toch niet alleen om of het relekst is voor jezelf??? je staat met zn 10.000'en op zo'n party, dan kun je toch een beetje rekening met elkaar houden?

later

michiel


___________________
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...

Dominik Eulberg - Flora & Fauna

Old Post Jul-08-2001 15:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for michiel Click here to Send michiel a Private Message Add michiel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL



Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen

Jump Jump a little higher
Jump Jump a little higher
tututututututu


___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive

Old Post Jul-08-2001 16:28 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
het gaat er toch niet alleen om of het relekst is voor jezelf??? je staat met zn 10.000'en op zo'n party, dan kun je toch een beetje rekening met elkaar houden?


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu heb jum doooooooor
*Donna JUMPS up and down,yippieeeee hij eeht m doooooooor*

zow....heb ik ook ff gejumped,kvonder nix aan....zijn we daar ook weer over klaar


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jul-08-2001 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by Donna


Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gastenEn daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;p
Kan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe*
hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz*
iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet!
BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen*



yep.


___________________

Old Post Jul-08-2001 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

Als je je zo ergert aan mensen die niet zo ontzettend "cool" dansen als jij en die het ook helemaal niet belangrijk vinden of ze nou wel "cool" dansen of niet, blijf dan gewoon lekker thuis!!
Of dan ga je naar een feest waar alleen "coole" mensen zoals jij komen... mensen die NIET voor het feest en NIET voor de muziek gaan maar gewoon om te kijken hoe andere mensen dansen en om zich als "cool" te kunnen profileren op de dansvloer. zielig hoor.


___________________

Old Post Jul-08-2001 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by Jukx
Als je je zo ergert aan mensen die niet zo ontzettend "cool" dansen als jij en die het ook helemaal niet belangrijk vinden of ze nou wel "cool" dansen of niet, blijf dan gewoon lekker thuis!!
Of dan ga je naar een feest waar alleen "coole" mensen zoals jij komen... mensen die NIET voor het feest en NIET voor de muziek gaan maar gewoon om te kijken hoe andere mensen dansen en om zich als "cool" te kunnen profileren op de dansvloer. zielig hoor.


GO JUKX! GO JUKX!

Old Post Jul-08-2001 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Helemaal met JUKX eens.
Donna, ben je alleen maar bezig met de manier waarop anderen zich proberen te vermaken op feesten? Iedereen feest op z'n eigen manier en als je dat niet trekt blijf dan thuis. Een beetje respect voor mekaar is 1 van de basisvoorwaarden voor een geslaagd feest!

Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.)

Old Post Jul-08-2001 17:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

Deze is ff namens donna en mij.

Volgens begrijpen jullie het nog steeds niet helemaal goed dus ik zal onze standpunten even uitleggen.
Om te beginnen,als er 2 mensen zijn die naar een feest gaan voor het feest en voor de muziek zijn wij het wel.Alleen kan je niet ontkennen dat het publiek van een feest ook erg belangrijk is voor de sfeer ect ect.Feesten met de grote van sensation hebben helaas tegenwoordig de aantrekkings kracht van een publiek wat er eigenlijk niet huis hoort.
De zo ge hete TMF gastjes(er zullen nu wel weer wat mensen zich aangesproken voelen enzo).Wij gaan liever niet meer naar dat soort feesten omdat we daar het gevoel van een grote familie missen(hoewel sensation 1 wel onwijs dope was).Feesten zoals wildlife in de melkweg zijn btw nog 1 van de weinige feesten waar iedereen voor de muziek komt.Maar goed ik dwaal af;Springnichten.Het kan me geen ene fuck schelen wat voor nationaliteit,kleur ogen,kleur haar,gewicht,geslacht,kleding OF dansstijl hebt.We leven in nederland en iedereen is vrij om te doen wat ZIJ willen.Er zit alleen een grote maar aan vast.Steeds vaker komen er meer mensen die met die style dansen,fijn moeten ze allemaal zelf weten,alleen doen ze dat op een onwijs irritante manier.Sta je lekker te spacen,botst er weer zo'n gozer/meid tegen je aan.En op een moment dat je zo nodig iemand ANDERS lastig moet voelen met wat je doet en dan bedoel ik echt lastig vallen,ga ik je erg irritant vinden.Ik ben zelfs wellus van een feest weggegaan omdat je geen nergens normaal kon dansen omdat ze allemaal tegen elkaar aan stonden te springen.En jongens,als ik post dat ik met een axe deo+aansteker mensen hoger ga laten springen,neem dat dan niet serieus ofzo?Ik ga niet quoten,daar heb ik geen zin,maar er kwamen reply's die hier op leken: "Axe + aansteker??Agressie hoort niet thuis op een feest!als ik je zie ram ik je op je bek" <-Makes sence?not really.Conclusie: Doe gewoon wat je leuk vind maar val geen andere mensen lastig,das het enige wat we proberen te zeggen,jammer alleen dat daar zoveel posts voor nodig zijn.


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Last edited by DjRV on Jul-08-2001 at 19:34

Old Post Jul-08-2001 19:27 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Donna: "zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren"


Technoboeren?
Dus mensen die van techno houden dat zijn die stelletje boeren waar je je zo druk over maakt?
Waarom assosieer je nu Techno-liefhebbers met die nichtenzooi.
Fok op man!
slaat nergens op.
Je zal wel beter weten denk ik als je naar een techno-feest geweest ben, misschien ben je dat wel, maargoed.......beetje jammer van die post...



Groeten

Techno Maniac


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jul-08-2001 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing



Registered: Apr 2001
Location: Holland

2 DjRV:

Ik snap 'm helemaal. Maar wat ik niet snap: waarom ga je dan toch naar zo'n massa-uitbaat-feest als Sensation?! Je weet toch dat je daar veel van dat soort gasten tegenkomt (zoals jullie ze noemen de TMF-Springnichten )?

Wildlife is inderdaad het beste feest in Nederland, jullie hebben dus toch wel smaak... Ik heb ze allemaal meegemaakt, op 1 na; de laatste, maar die viel nogal tegen begreep ik acheraf. Was Gatecrasher Summer Sound toch een goeie keus!

Party on!!!

Grtz, Sido

Old Post Jul-08-2001 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Er is dus vanmorgen al een thread meer geweest over deze "spring nichten"
Ik heb die niet gelezen. En hij is al gedelete of begrijp ik het verkeerd.

Maar als ik "spring nichten" lees denk ik aan van die mensen die (hoe zeg ik dit) ook nicht zijn er uit zien. En een beetje blij rond huppelen en heel af en toe eens op de muziek beginnen te springen en voor de rest niks doen.

Maar ik begrijp uit de "REL" hier dat men met spring nichten mensen bedoeld die de hele tijd springen / beuken.
Dus mensen die "HARD" gaan (met of zonder pilletjes) op harde muziek. Nou sorry maar ik denk niet dat die veel op sensation rondlopen want daar wordt toch niet hard gedraaid.

Ik zelf en al mijn vrienden (en mensen waar we altijd mee bij elkaar staan) hier uit de buurt staan ook de hele avond te beuken als het ff kan. Als er een beetje hard wordt gedraaid is het altijd beuken hier.
Ik vindt da superPHAT.

Ik kan donna best begrijpen dat ze dat irritant vindt.
Maar ga dan een stukje aan de kant en ga ergens met de mensen staan die rustig dansen.

Iemand zei dat op impulz ook gebeukt werd. Ja IDD het ging er lekker aan toe en ook het overgrote deel deed mee. Op feesten waar harde muziek gedraaid wordt weet je dat er gebeukt wordt. En blijkbaar doet de meerderheid dat daar. Die muziek is niet gemaakt om er lekker rustig bij te staan en een beetje met je armpjes in de ronte te zwieren. Nee beuken met die handel.

Ja iedereen heeft zijn eigen manier van dansen.
Maar zoals ik al zeg het hangt ook van de muziek af. Op "uplifting" trance wordt er echt niet gebeukt en zal iedereen rustig dansen of helemaal niks doen. En wordt er hard gedraaid, ja dan zal er een deel zijn wat begint te beuken en te doen.
Maar er is ook een deel dat dat niet doet. En gewoon danst. Dan ga je daar toch bij staan.
Bij ons is het gewoon zo dat er in het midden wordt gebeukt, aan de zijkant wordt gedanst en buiten de dansvloer staan de saaie mensen.

Tuurlijk moet je wel met elkaar rekening houden. Dat kan alleen maar door appart van elkaar te staan. Want je kunt moeilijk zeggen dat iemand die het niet wil mee moet beuken. Maar andersom dat de beuker stil moet blijven staan is ook onzin.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-08-2001 19:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Voordat ik mijn vorige post had getypt waren er alweer een paar nieuwe post gekomen.

Ik wil ook nog ff zeggen dat "spring nichten" hier toch verkeerd is aangegrepen. Zoals ik het begreep werd daar eigenlijk het dooie en saaie TMF publiek mee bedoeld. En anders vindt ik het nergens op slaan.

DJrV zegt dat ie voor de muziek komt. Degene die de hele avond beuken niet dan. Degene die stil staan en dus NIET dansen die komen niet voor de muziek.

En ja op feesten weet je niet op welke plaats het rustig is of juist wild is. Zeker daar moet je wat rekening met elkaar houden.
Maar op feesten is vaak ook voldoende ruimte en kun je als je niet mee wil beuken een heel stuk ervan af gaan staan. En als ik zie dat er mensen last hebben van het gebeuk van "mijn" groep dan ga ik ook aan de andere kant beuken (voor zover ik daar al niet automatisch heen wordt gebeukt) of ik houdt me ff in.

Maar ik heb het nog nooit mee gemaakt dat er mensen echt last van beukers hebben. Dan staan de rustige mensen op een wat grotere afstand.

En ja TECHNO-boeren????
Slaat als een lul op een koekentrommel, nog een kut geluid. Is het zelfde als "trance mietjes"
Dat zou ook nergens op slaan.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-08-2001 20:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMinimal/techno! From Ricardo Villalobos live @ Cocoon! #1 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOsiris - "Oneness With The Universe" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:19.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!