|
Re: Re: Misja Helsloot
| quote: | Originally posted by Aendy
Slår aldrig fel, har rätt händelselösa helger i nov-dec men just den helgen ska jag såklart spela fet innebandyturnering, jäla Murphy! |
Yes, turneringen blev flyttad och är redan spelad så jag kan gå på fest i helgen... JayBee vi kanske kan träffas där och härleda ursprunget till ordet "smottingar" över ett glas med valfritt innehåll. ;)
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|