Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Misja Helsloot
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
Dom brukar vara rätt hårda på 20...iaf mot mina polare och så, trots att dom var där tidigt.

Jag har inte blivit nekad en enda gång på weekender. Gå inte dit ett stort gäng och var trevlig så kommer man garanterat in. Iofs sbörjar ju deras personal känna igen mig nu men så var det inte i början

Old Post Oct-16-2003 13:20  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

mina polare vart nekade.. de är 19/18.. de var nykta och hade fina kläder

har aldrig varit på weekender, man kanske skulle ta sig dit till misja.. säljs det förköp?
fokused skickar ju flyers till mig hela tiden, har dock som ac inte heller fått ett medlemskort.. drar jag dit och blir nekad så går jag garanterat aldrig tillbaka dock, tror de flesta personer skulle göra likadant, borde ju fokused fatta när de anställer sina köttberg i dörren, det e ju trots allt kunder som gillar musiken och därmed antagligen går dit ofta som de bör satsa på i längden, snarare än östermalmsbrats med feta plånböcker..
eller vad vet jag.

Old Post Oct-16-2003 16:01  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Eftersom det säljs förköp till den här festen och eftersom det är trance som ska spelas, så tror jag att Fokused är medveten om att det kommer vara många under 20 som vill dit.

Köp biljett, var där tidigt och var trevlig mot de sura vakterna så är det nog inga problem.

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Oct-16-2003 16:12  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

I present to you

Misja Helsloot Top 10
1. Miika Kuisma - Orion (Misja Helsloot remix)
2. Ozone - Theme from the rock (Inzite remix)
3. Dreas - Sonic Rush (Gesture promo)
4. Andain - Beautifull things (?? remix)
5. Ron van den Beuker - Timeless
6. Empyreal Sun - Twisted reality
7. Andy Prinz - Diversity of life
8. Unknown - Continental Chaos
9. Faraway Project - Floor control
10. DJ Tiesto - Traffic

Old Post Oct-16-2003 22:55 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Originally posted by mindshooter
I present to you

Misja Helsloot Top 10
1. Miika Kuisma - Orion (Misja Helsloot remix)
2. Ozone - Theme from the rock (Inzite remix)
3. Dreas - Sonic Rush (Gesture promo)
4. Andain - Beautifull things (?? remix)
5. Ron van den Beuker - Timeless
6. Empyreal Sun - Twisted reality
7. Andy Prinz - Diversity of life
8. Unknown - Continental Chaos
9. Faraway Project - Floor control
10. DJ Tiesto - Traffic

fett räkna me galet drag denna kväll!

Old Post Oct-17-2003 06:56  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Kan nog bli en riktigt spännande kväll. Självklart att man ska ta sig dit i alla fall. Funderar på att köpa en förköpsbiljett med tanke på att det antagligen blir ett bra tryck denna kväll och GK är inte maffax stort.

Old Post Oct-17-2003 08:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Jag har inte blivit nekad en enda gång på weekender.

inte längre... blev nekad igår men det e bara en vakt som nekar 18/19-åriga killar och han är allmänt otrevlig också. fast han har bara stått där två gånger dom gånger jag varit där. Se till att tjejen och de snälla vakterna är där så är det lugnt

Old Post Oct-18-2003 10:25  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

hah.. störigt. snubben lär ha gått o blivit vakt för att få ta ut sina frustrationer på andra..
nåra ja känner var där igår de är yngre fast de hade vipkort

Old Post Oct-18-2003 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

så nu har jag köpt biljetter så jag kommer med eller utan eskort

men vilka smottingar, hoppas bara jag inte tappar bort dem

Old Post Nov-05-2003 15:35  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001
Re: Re: Misja Helsloot

quote:
Originally posted by Aendy
Slår aldrig fel, har rätt händelselösa helger i nov-dec men just den helgen ska jag såklart spela fet innebandyturnering, jäla Murphy!

Yes, turneringen blev flyttad och är redan spelad så jag kan gå på fest i helgen... JayBee vi kanske kan träffas där och härleda ursprunget till ordet "smottingar" över ett glas med valfritt innehåll. ;)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-05-2003 16:00  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003
Re: Re: Re: Misja Helsloot

quote:
Originally posted by Aendy
Yes, turneringen blev flyttad och är redan spelad så jag kan gå på fest i helgen... JayBee vi kanske kan träffas där och härleda ursprunget till ordet "smottingar" över ett glas med valfritt innehåll.
*suck* hehe jo visst

Old Post Nov-05-2003 19:40  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

jag ska dit, ska bli kul att gå på ett mindre evenemang, har bara vart på större tidigare.. (vad det beträffar trance iaf)

Old Post Nov-05-2003 20:00  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Misja Helsloot
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBinary Finary - "1998" (Paul van Dyk Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:49.

Forum Rules: