Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kaffe
Dricker du kaffe?
You do not have permission to vote on this poll.
Jepp 19 42.22%
Nepp 26 57.78%
Total: 45 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

"Det svarta guldet" Kanske inte riktigt rätt men visst dricks det mycket kaffe hemma hos Gate42.
Frukost består i vanligaste fall utan en kopp kaffe och en färsk snus (dom dagarna jag går upp vid den tiden man äter frukost, annars så går jag direkt på lunchen). Är inte direkt en morgon människa så att försöka äta nått har aldrig funkat för mig.

Old Post Oct-16-2003 22:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Behöver inga droger för att hålla mig vaken på jobbet....

Beror ju på vilken tid på dygnet man börjar jobba

Old Post Oct-17-2003 02:45  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

dricker väll lite då å då.. tycker det är gott om man har i mjölk å socker i.. annars smakar de bajs!!!!

Old Post Oct-17-2003 08:52  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

då och då. Med typ 4 socker bitar och mjölk. grädde om det finns.

PS köp ej kaffe på OK i Jönköping. Fy fan vad illa den smaka.

Old Post Oct-17-2003 08:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jake
tranceaddict

Registered: Oct 2002

[QUOTE Dock var jag cola-narkoman för 2 år sedan.. [/QUOTE]

Kan du inte berätta hur du tog dig ur missbruket? Avvänjning eller egen kraft? Hur mår din näsa idag? Snorig och så eller har den återhämtat sig? Kanske kan din näsa ställa upp på en djupintervju om vilken sort som är mildast och skonsammast för den?

Old Post Oct-17-2003 10:21  Sweden
Click Here to See the Profile for jake Click here to Send jake a Private Message Visit jake's homepage! Add jake to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AcidBrain™
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Va vore livet utan kaffet....?
Är nog en koffeinist antar jag. Brukar bli 6-7 koppar/dag.
Kaffe o cigg det första man gör när man vaknar.

Old Post Oct-17-2003 15:06  Sweden
Click Here to See the Profile for AcidBrain™ Click here to Send AcidBrain™ a Private Message Add AcidBrain™ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

självklart dricker jag kaffe.. underbar dryck...
jag är dock 'märkesbög' när det gäller kaffe... Zoegas är det enda rätta, och då förslagsvis Skånerost... riktigt mörkt och starkt... Ska med fördel också bryggas i en ordentlig kaffebryggare... har för mig att vattnet ska va ca 95grader för att det ska bli optimal smak, men det är få kaffebryggare som fixxar det... sen blandas kaffet med fördel ut med lite grädde eller mjölk (grädde är dock godast) samt lite socker... mmmm

automatkaffe gillar jag inte, men e man tvungen blir det väl sån där Chokokaffe som Zanussiautomaterna har... det enda som faktiskt närmar sig smaken av kaffe..

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Oct-17-2003 15:17  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by x-dream
Beror ju på vilken tid på dygnet man börjar jobba

Går upp vid kvart i 6 varje dag .....

Old Post Oct-18-2003 01:01 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

kaffe e inte gott...
den enda gången som kaffe är gott, är när man använder d till för att göra kokosbollar

Old Post Oct-18-2003 06:15 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

kaffe är livet!
en mocca är nog bland de goaste

Old Post Oct-18-2003 08:00  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

haha jake

Läste i tidningen häromdan att kaffe slöar ner spermierna...

tänk på det ni, era kaffe-narkomaner.

Old Post Oct-18-2003 13:02 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragonfly_
tranceaddict

Registered: Sep 2003
Confused

...Varför måste spermierna vara snabba egentligen...jag menar, är man alldeles ensam därinne...then what's the hurry?

Jag har druckit kaffe sedan jag var 9 år när farfar's svenska släkt kom på besök. Ville man vara en i gruppen så var det bäst att dricka svart och stakt.

Old Post Oct-21-2003 14:54 
Click Here to See the Profile for Dragonfly_ Click here to Send Dragonfly_ a Private Message Visit Dragonfly_'s homepage! Add Dragonfly_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kaffe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDean Coleman [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNOVALIS - The Therapy [Future Recordings 034] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:24.

Forum Rules: