|
Ik ben het echt helemaal met Cenobite eens hoor... echt TRIEST gezeik dit!! Hoe kan je nou in godsnaam een feest beoordelen als je er niet zelf geweest bent???? Een beetje de setjes luisteren die gereleased zijn...
1) die sets op mp3 zijn niet compleet, dus het is geen goeie afspiegeling van hoe de dj gedraait heeft.
2) je ervaart de muziek TOTAAL anders in een grote zaal met een ontzettende goede soundsystem dan in je kamertje met flut-computerboxen.
3) sfeer kan een hoop goed maken, ook al is de muziek kut.. en ook de sfeer ervaar je niet door het luisteren naar de sets op mp3!!
4) en ga zo maar door...
Het zijn voornamelijk de mensen die er NIET geweest zijn die dit feest afkraken... beetje merkwaardig, toch!?!?!?
Wat ik ook heel erg hypocriet vind is dat als er is een keer om een top 5 van tranceplaten wordt gevraagd er altijd van die nummers uitkomen als:
Northern Lights, Barthezz - on the move, Jean - Lift me up (barthezz uplifting mix ofzoiets) en ga zo maar door... toch blijven diezelfde mensen een DJ als Jean afzeiken... terwijl als er 1 dj is die dit soort muziek draait, het toch echt wel DJ Jean is!!
Ben er zelf niet geweest maar als ik zo die fotos enzo ziet dan lijkt het me best wel cool!! Ja je moet er niet met de instelling heen gaan van "nou, ik ga me nu toch is even vernieuwende muziek horen". Maarja, dat kon je je vantevoren wel bedenken.
En ik vind het zowiezo wel cool van Obi dat die hier toch nog terugkomt om dat verhaal van hem te posten, of die het nou eerst op het Sensation-forum heeft gepost of niet!