|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mooi man, altijd die slechte verhalen over de politie. Die kunnen toch niets meer goed doen :S
Alleen de slechte dingen komen in de krant. Goede dingen hoor je nooit iemand over, nooit een schouderklopje voor dit of dat. Nee, alleen maar gekanker. Heel NL kan alleen maar kankeren. Terwijl het 9 van de 10 keer aan de mensen zelf ligt. "D'r is bij mijn auto ingebroken"... ja GOH, dan moet je je laptop niet in je auto laten liggen, kneus!
Wat kan de politie daar nou mee? Het zijn allemal 'slachtofferloze delicten' als in: d'r is geen persoon gewond geraakt en men heeft geen dader gezien. Die zaken worden afgedaan met alleen een aangifte. Want WAAROM doet iedereen aangifte? Alleen voor de verzekering! Hoe hypocriet kan je zijn! De politie KAN die mensen bijna niet pakken nee, dan zouden er 3 miljoen agenten bij moeten zijn. Een heterdaadje oke, maar verder is het dwijlen met de kraan open (noodhulp, effectbestrijding) en daar kan mensen zelf geen fuck aan doen. Daarom gaat de politie daar ook niet onnodig tijd aan besteden, en concentreert ze zich op zaken waar men wel een 'lead' heeft (DNA, en dader die gezien is etc). Daar kan je tenminste wat mee. Corebusiness heet dat.
Iedereen schuift alles maar af op de politie, terwijl 90 % hun eigen verantwoordelijkheid is. Kat in de boom? Politie bellen. Kinderen kwijt? Politie bellen. Kleine aanrijding? Politie bellen. Tief op.
En als er in de trein wat aan de hand is, of ergens anders, dan steekt NIEMAND, maar dan ook NIEMAND een poot uit. Iedereen zit lekker apatisch voor zich uit te staren. Laatst nog geizen!
Zat in de trein, de conducteur werd dik uitgebekt door een oudere turkse man, en niemand die ook maar OP of OM kijkt! Ik was de enige die er even heenliep en ging kijken wat er aan de hand was. Stelletje mongolen, allemaal.
Doe eerst zelf eens wat, en begin DAN te zeiken over de politie, die het TOCH nooit goed kan doen. Krijg allemaal wat!
En 50 man aan het vechten, dan slaan ze maar elkaars hersens in. Heb jij er last van? Nee. Laat het ongedierte elkaar maar opruimen zo.
50 man oppakken is bullshit Tim, dat weet je ook. |
wat ben je lief als je toehapt
50 man oppakken bullshit? Bij voetbal hebben ze anders weinig moeite om 100den mensen tegelijk te pakken.
Die lijers van een wouten hadden bij de HMH toch ook knuppels bij zich!
Laat ze die wiggers maar eens flink neerknuppelen.
Alleen bij voetbal worden knuppels gebruikt door de ondergesnoven speed en kilo's slikkende tyfus ME die er van kicken om mensen te raggen!
Softe zooi hier in nederland.
Ik was vorig jaar bij een discotheek in Belgie waar de security met gummyknuppels, pepperspray en al te graag bijtende honden liep.....De security heeft daar nog meer gezag dan alle politiemannetjes bij elkaar in die land.
Bonnetejs schrijven....dat is het enige wat ze kunnen!