Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > sobre a nossa audição...
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Furel
I know you want me



Registered: Jul 2002
Location: Belo Horizonte

quote:
Originally posted by Psychonoise
]


hHAHAHA lgo logo se vai ta de bigode tb...


LOL!

proce ver, se isso fosse um thread americano vs canadense ou qqr oputro pais que fala ingles, ja estaria rolando flames... Mas aqui é todo mundo de paz, onde "zoa-se e se é zuado", ja diria o profeta!


___________________

Old Post Oct-29-2003 16:40  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

hehehe é isso ai...!!po portugueses to ligado q tem umas piadas boas de brasileiros conta uma ai ehhehe


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-29-2003 18:05  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nettwerk
Coming back for more!



Registered: Jul 2002
Location: the artist formerly known as The Darklord

/me está a arder - /me is flamed (tradução à letra tem destas coisas... só tenho pena de não ter um smilie relacionado com esse tema... assim, contento-me com este: ).

É claro que por cá andam à baila muitas piadas de loiras, alentejanos (provavelmente o equivalente aos baianos, pelas imagens que se vão recebendo de vez em quando nos mails...), e claro está, de brasileiros. Piadas tão culminantes como... Não me ocorre neste momento nenhuma.


___________________


No, I'm not aplz.

Old Post Oct-29-2003 18:35  Portugal
Click Here to See the Profile for nettwerk Click here to Send nettwerk a Private Message Visit nettwerk's homepage! Add nettwerk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

po outro dia vi uma de brasileiro no humortadela, mas não lembro..
depois entra la darklord:
www.humortadela.com.br e entra na seção piadas/portugues heheheh
vou ver se acho a do portugues zoando o brasileiro e posto aqui


___________________
empty

Old Post Oct-29-2003 19:14 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

nossa esse site é um classico!!!uhuhe


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-29-2003 21:03  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe



Registered: Dec 2002
Location:

A ONU resolveu fazer uma grande pesquisa mundial. A pergunta era:

" Por favor, diga honestamente, qual sua opinião sobre a escassez de
alimentos no resto do mundo.".

O resultado foi desastroso. Foi um total fracasso:

Os europeus não entenderam o que é "escassez".
Os africanos não sabiam o que era "alimentos".
Os argentinos não sabiam o significado de "por favor".
Os norte americanos perguntaram o significado de "o resto do mundo".
Os cubanos estranharam e pediram maiores explicações sobre opinião".
E o congresso brasileiro ainda está debatendo o que é
"honestamente".

Old Post Oct-30-2003 02:17  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

quote:
Originally posted by NicklessGuy
A ONU resolveu fazer uma grande pesquisa mundial. A pergunta era:

" Por favor, diga honestamente, qual sua opinião sobre a escassez de
alimentos no resto do mundo.".

O resultado foi desastroso. Foi um total fracasso:

Os europeus não entenderam o que é "escassez".
Os africanos não sabiam o que era "alimentos".
Os argentinos não sabiam o significado de "por favor".
Os norte americanos perguntaram o significado de "o resto do mundo".
Os cubanos estranharam e pediram maiores explicações sobre opinião".
E o congresso brasileiro ainda está debatendo o que é
"honestamente".


hehehehe essa foi d+, mandei pruma galera no email


___________________
empty

Old Post Oct-30-2003 10:01 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > sobre a nossa audição...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha bangkok 1995 track 7... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlbion - "Air" (Ferry Corsten's Open Air Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!