|
kep jou geloof ik al s eerder een enorm zeurderig zeikwijf genoemd of iets in dezelfde vrouwelijke verhaallijn,en kom er dus niet tot mn verbazing overigens,achter dat je nog exact t zelfde gedragje toont dus beter kijk je uit,dis 2 keer,bij 3 keer heb je t er als gedragseigenschap ingezet,daarom is 3maal ook scheepsrecht,na de derde keer fout,geloof je jezelf nie eens meer dus dan houd t op
Want sjonge,2 keer op iemand overkomen als een zeikwijf die zelf ook nog eens een wijf is en dus niet snel haar krachtige metgezellen af zal zeiken,das nie niks
Maarja,1 of misschien zelfs je beide ouders/opvoeders/stichters denken zo en hebben je dat bijgebracht vanaf de basis.
En dat zou eruit te werken zijn? dunno,mn verstand reikt tot waar de basis word gelegd in een karakter maar ws kan daar ook nog wel een oorzaak voor gevonden worden...
Alhoewel.....ik toch wel steeds vaker de verliezer ben in this neverending fight inside of me en er dus achter kom dat er te vaak naar excuses word gezocht 4 meiden als jij,die dit zeikgehalte lopen showen,en een dubbele aflevering van soapnation voor de kijkers thuis neergooien zodat de meerderheid van de kamer bepaald dat jij niet schuldig bent en dus de medelijden van het volk verdiend!
Jij grote boze wolf in de kleren van een heel,lief,klein,knuffig lammetje!!
Zow,was dat voldoende between the lines of ben je klaar voor t 2e deel van t eerste hoofdstuk in deze talloze serie boeken waar volgens de betwetenschap nooit een einde aan komt,en kom nou niet met dat je dan een OVERbetwetenschap gaat lopen bedenken want das nou wel s gesneden kost voor me enzo,ik weet ook wel dat je nooit nooit kunt zeggen,maar ik bepaal mn eigen regels wel,dachtje ook nie?