Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
hiehiehiehie...stefan va rolig
neee ska inte mobbas, sånt som händer
så nu har man träffat zamson, impulse å proximus också...niiiice
[edit]
ick att förglömma (shame on me), träffade ju whiterussian också trevlig prick
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Last edited by Vizay on Nov-01-2003 at 20:17
Nov-01-2003 15:14
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
va e det med stefan??? berätta berätta berätta
alltid kul att höra grejer
själv har jag värsta träningsverken från igår.. först tränade jag, sen innebandy, sen ännu mer träning, lite vila och sen ännu mer träning... sen bidde det bastu kväll.. hel trevligt..
sen stack jag o 5 andra till en pub o sen hem... o nu ska jag till mormor o morfar på kalas
Nov-01-2003 15:30
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
lol, vad har stefan gjort?
Nov-01-2003 16:33
Proximus
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Stockholm
Stefan var Kung igår, that's all
Sen ni som tog mixskiva, hoppas ni gillar den Ni som inte tog, kom fram till mig på Misja festen på Fredag så ska ni också få, vi har bestämt oss för att dela ut mer skivor