Hoe kunde hem nu haten , komaan zeg
Hij draait bangelijk (a la armin imo), check die Energy set
___________________
Nov-04-2003 00:11
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Gewoon niet mijn ding meestal, maar zijn album vind ik goed en een paar van zijn laatste sets zijn meer mijn ding aant worden.
Nov-04-2003 02:06
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Goed zo, en houden zo
altijd al 1 van men favorieten geweest
___________________
Nov-04-2003 14:46
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
ik ben eigenlijk ook niet zo voor pvd, zijn producties laten vaak te wensen over. veel sets heb ik nog niet gehoord, dus als dj kan ik hem niet echt beoordelen..
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Nov-04-2003 15:38
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by tor8024
ik ben eigenlijk ook niet zo voor pvd, zijn producties laten vaak te wensen over. veel sets heb ik nog niet gehoord, dus als dj kan ik hem niet echt beoordelen..
agree, zen producties dit jaar zijn echt zwak imo, buiten die connected die nog beetje meevalt. En die Energy, no offence ma een jaar is 366 ongeveer tmag wel wat meer zijn dan 1 set