לאבא שלי יש חברה
___________________ אין לי כוח לחתימה! =\
quote:Originally posted by s0undw4v3 retry: אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לסטיקי ט'רד "מכוניות" ? דרך אגב מיאטה חדשה עולה 150 אלף. ואם אני קונה- זה רק חדשה. ואם אני קונה... יהיה לה דלקן עזוב אותך מסטיקי מכוניות ואם אתה קונה ויש לך דלקן אז אתה תעשה הרבה סיבובים לאיזור רעננה טוב נו יאללה ויתרתי לך... לך קנה אותה עכשיו שיהיה לנו חודש להסתובב פה באיזור איתה
___________________ .
סבבה רק תעזור לי קצת עם הכסף חסר לי עוד 149,250 שקל יש לך אולי ?
quote:Originally posted by s0undw4v3 סבבה רק תעזור לי קצת עם הכסף חסר לי עוד 149,250 שקל יש לך אולי ? לא הכל אבל חלק... בקיצור... אתה סתם פקה פקה בקשר למיאטה עכשיו
דההההההה
לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק
___________________
quote:Originally posted by -CosmicFire- לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק אתה מדמיין רק אם אבא שלו מאפיונר הוא יעשה כזה סכום בכזה זמן
חחח אז לך תעבוד אצל מאפיונר קח דמי חסות ויש לך SLK600 תוך שבוע
quote:Originally posted by -CosmicFire- חחח אז לך תעבוד אצל מאפיונר קח דמי חסות ויש לך SLK600 תוך שבוע אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי... המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל...
quote:Originally posted by Hell_Copter אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי... המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל... נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?!
quote:Originally posted by s0undw4v3 נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?! חחחחחחחחחחחחחחח לא הבנתי בהתחלה למה ציטטת אותי אתה בנאדם גמור!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA