ja die heb k ook nog maar die gebruik ik nie meer.. de problemen met msn ware sneller opgelost bij me hotmail adres dan bij me yahoo aders
___________________ - - http://www.rustzachtpim.tk/ - - Rust Zacht Pim
quote:Originally posted by Henkie_henk Ow hier post ik nix meer... i trust no one.. Contact me maar op msn .. [email protected] haha en dat als moderator. Nou ik vertrouw ook nog maar een aantal mensen hoor Henk.
___________________
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA