|
Lex, misschien vind je dit zwak, en Teknikol bedankt voor het 'opnemen' voor me, maar dit is even persoonlijk en heeft niets met kritiek etc te maken. Het is even tussen Chinees en mij.
Lex; dit is geen kritiek wat hij op me heeft, dit is persoonlijk geflame. Ik flame niemand hier persoonlijk (geef een voorbeeld, zou kunnen dat ik me vergis, maar dan komt het iig zelden voor), maar heb het over zaken. Daar discussier ik over. Wat Tin ineens doet is wat anders.
Hij was nl donderdag bij mij, samen met Tim, en toen hadden we hele discussie ook. Ik vind het nu alleen zwak dat hij al VOORDAT iemand wat zegt al gaat posten wat hij DENKT dat anderen gaan flamen; hij zeikt mensen dus af voordat zij zelf dingen zeggen. Hij denkt voor anderen. En dat kan ik niet hebben.....! Hij flamed mensen omdat hij DENKT dat mensen dingen gaan flamen.
We hadden donderdag een discussie over tolerant zijn etc. Nu vond ik TIm teveel zeiken en Tin te tolerant en te positief etc. Ik zit daar zelf tussen. Maar dan hou ik er niet van als Tin mij hier ineens op deze manier begint af te bekken.
Snappie?
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Lex, Optimus en vooral Chicane moeten eens beter leren lezen.
Snuggle zegt in het begin van deze thread alleen maar (precies hetzelfde wat ik meteen dacht!!) dat hij uit dat stukje van ID&T opmaakte dat de line-up al gemaakt was en dat wij daar geen invloed meer ophebben. Dat is dus geen gezeik maar een super normale opmerking. Snuggle loopt dus niet te zeiken. klaar punt.
|
He he! Dank u dank u!
Mensen hier zien vaak het verschil niet tussen discussie en flamen. teveel mensen voelen zich aangesproken als er iets negatiefs wordt gezegd over iets dat zij niet zo vinden. Mening en stelling is iets anders wat naast elkaar kan bestaan.
Last edited by SnuggLe on Oct-27-2003 at 13:57
|