|
|
|
|
 |
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003
|
|
|
Oct-28-2003 11:43
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Oct-28-2003 12:35
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
als lonsdale kleding wel zou mogen, mogen hoofddoekjes dan ook volgens jullie? De link tussen hoofddoekjes en de steeds negatievere bijklank van de islam is ook snel gelegd... |
Ja, natuurlijk mogen hoofddoekjes wel! Hoofddoekjes worden niet gedragen uit haat ten opzichte van een bevolkingsgroep, maar vanwege het geloof!!
|
|
Oct-28-2003 12:42
|
|
|
 |
 |
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
|
|
|
to optimus--> typo, my bad
Ik zit op school in Vught (onder den bosch) op het maurick College. Er is in vught gewoon een grote groep mensen die lonsdale dragen en denken dat het stoer is, is zielig weet ik maar ja. (btw, de leraar bij ons op school kwam ook nog met de lONSDALE--> ons deel, dus ook rascistisch aanzetten, beetje vergezocht.
Zelf heb ik een geen grote hekel aan het merk zelf, maar wel aan de gedachten die sommige mensen erbij hebben, maar om een voorbeeld te geven hoe goed de "jeugd" vandaag de dag nog weet wat nazi's zijn ook dieptriest. 1 van die jochies had een hakenkruis achter op zijn planner getekent en is samen met zijn vriendjes bij de coordinator geroepen. Die zette een hakenkruis op het bord en vroeg wat betekend dit, ze antwoorden: "dat je tegen zwarten bent". De leraar zei: "dat betekend o.a 5 miljoen doden joden". Toen waren ze stomverbaasd.
Vele van dat soort types weet geen eens meer wat die tekens beteken en denken dat het meteen tegen marokkanen is, echt belachelijk!!!!!!
Over die 5-jarige, das gewoon eng en daar moet gewoon iets aangedaan worden. Die jochies moeten is leren wat respecteren van andere is, maar dat moeten wel meerdere mensen
Greetz Muppet
|
|
Oct-28-2003 15:37
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 14:41.
Forum Rules: